Mike Tramp er næsten altid på koncertlisten. I år blev det til 2. Helsingør og Ishøj. Altid en fornøjelse.
Ligner altid på de "vi mødte bandet" billeder but oh well....
Vi (min koncert buddy) og joker altid med at vi bliver 16 igen, når vi er til koncert.
Mike Tramp er næsten altid på koncertlisten. I år blev det til 2. Helsingør og Ishøj. Altid en fornøjelse. Ligner altid 🤪 på de "vi mødte bandet" billeder but oh well.... Vi (min koncert buddy) og joker altid med at vi bliver 16 igen, når vi er til koncert.
Love
Yay
4
0 Kommentarer 0 Delinger 763 Visninger

Log ind pĂĄ din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind