Fik en rigtig god oplevelse her til Nyt år. Var på besøg hos gode venner og fik en god tur omkring Stevns klint. Derpå et fin nytårs meny og et flot morgenbord. kan man ønske mere?
Fik en rigtig god oplevelse her til Nyt år. Var på besøg hos gode venner og fik en god tur omkring Stevns klint. Derpå et fin nytårs meny og et flot morgenbord. kan man ønske mere?
Love
Yay
Wow
Like
13
1 Comments 0 Shares 349 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In