Pensionist der nyder livet , gerne med et kamera (SLR) i hånden. Samt er en del Bådelauget Dalen der ligger smukt ved foden af Frederiksminde i Præstø. Og så bliver det til nogen lange gå ture af og til, når jeg da ikke cykler.
Min fortid er fra et maskinværksted 12 år Holmegårds glasværker 18 år chauffør 4 år og så lidt "sjatter" ind i mellem.
Fritiden blev brugt som samarit og instruktør i Førstehjælp.
Mit fortrukne besøgsland er Norge, hvor jeg også har virket som "sanitetsmann"
Min fortid er fra et maskinværksted 12 år Holmegårds glasværker 18 år chauffør 4 år og så lidt "sjatter" ind i mellem.
Fritiden blev brugt som samarit og instruktør i Førstehjælp.
Mit fortrukne besøgsland er Norge, hvor jeg også har virket som "sanitetsmann"
-
41 Posts
-
41 Photos
-
0 Videos
-
Married
-
Followed by 23 people
Recent Updates
-
Så kom den gode tid med skivet i havet, nu er det bare at havnefogden ikke afbestiller vandet i fjorden, og at vinden ikke er for kraftig.Så kom den gode tid med skivet i havet, nu er det bare at havnefogden ikke afbestiller vandet i fjorden, og at vinden ikke er for kraftig.<b></b>0 Comments 0 Shares 262 Views
13
Please log in to like, share and comment! -
Hvilken morgen i Præstø.<h2></h2>Hvilken morgen i Præstø.0 Comments 0 Shares 145 Views
12
-
Så må foråret være her. Her en lille fyr der guffer i sig.Så må foråret være her. Her en lille fyr der guffer i sig.<b></b>2 Comments 0 Shares 276 Views
12
-
Nok motion for nuNok motion for nu0 Comments 0 Shares 291 Views
10
-
Lidt Nordlys ved Roneklint fyrLidt Nordlys ved Roneklint fyr0 Comments 0 Shares 607 Views
9
-
Gik en tur omkring Næbet i næbskoven i Præstø, havde kameraet med og det gav disse billeder bl.a.Gik en tur omkring Næbet i næbskoven i Præstø, havde kameraet med og det gav disse billeder bl.a.0 Comments 0 Shares 329 Views
13
-
Fik en rigtig god oplevelse her til Nyt år. Var på besøg hos gode venner og fik en god tur omkring Stevns klint. Derpå et fin nytårs meny og et flot morgenbord. kan man ønske mere?Fik en rigtig god oplevelse her til Nyt år. Var på besøg hos gode venner og fik en god tur omkring Stevns klint. Derpå et fin nytårs meny og et flot morgenbord. kan man ønske mere?1 Comments 0 Shares 348 Views
13
-
Så er der vist ikke mere at gøre her i år, Så tak for et givtigt medlemskab og GODT NYTÅR.Så er der vist ikke mere at gøre her i år, Så tak for et givtigt medlemskab og GODT NYTÅR.3 Comments 0 Shares 302 Views
10
-
Fra dengang det var vinter og rimfrost
Fra dengang det var vinter og rimfrost1 Comments 0 Shares 234 Views
10
-
More Stories