Pensionist der nyder livet , gerne med et kamera (SLR) i hånden. Samt er en del Bådelauget Dalen der ligger smukt ved foden af Frederiksminde i Præstø. Og så bliver det til nogen lange gå ture af og til, når jeg da ikke cykler.
Min fortid er fra et maskinværksted 12 år Holmegårds glasværker 18 år chauffør 4 år og så lidt "sjatter" ind i mellem.
Fritiden blev brugt som samarit og instruktør i Førstehjælp.
Mit fortrukne besøgsland er Norge, hvor jeg også har virket som "sanitetsmann"
  • 41 Indlæg
  • 41 Fotos
  • 0 Videoer
  • Gift
  • Følges af 23 brugere
Forsiden
  • Så kom den gode tid med skivet i havet, nu er det bare at havnefogden ikke afbestiller vandet i fjorden, og at vinden ikke er for kraftig.
    Så kom den gode tid med skivet i havet, nu er det bare at havnefogden ikke afbestiller vandet i fjorden, og at vinden ikke er for kraftig.<b></b>
    Like
    Yay
    Love
    13
    0 Kommentarer 0 Delinger 263 Visninger
  • Hvilken morgen i Præstø.
    <h2></h2>Hvilken morgen i Præstø.
    Like
    Love
    Yay
    Wow
    12
    0 Kommentarer 0 Delinger 146 Visninger
  • Så må foråret være her. Her en lille fyr der guffer i sig.
    Så må foråret være her. Her en lille fyr der guffer i sig.<b></b>
    Yay
    Like
    Wow
    12
    2 Kommentarer 0 Delinger 277 Visninger
  • Nok motion for nu
    Nok motion for nu
    Yay
    Like
    Wow
    Angry
    10
    0 Kommentarer 0 Delinger 292 Visninger
  • Lidt Nordlys ved Roneklint fyr
    Lidt Nordlys ved Roneklint fyr
    Yay
    Love
    Like
    9
    0 Kommentarer 0 Delinger 608 Visninger
  • Gik en tur omkring Næbet i næbskoven i Præstø, havde kameraet med og det gav disse billeder bl.a.
    Gik en tur omkring Næbet i næbskoven i Præstø, havde kameraet med og det gav disse billeder bl.a.
    Love
    Like
    Wow
    13
    0 Kommentarer 0 Delinger 330 Visninger
  • Fik en rigtig god oplevelse her til Nyt år. Var på besøg hos gode venner og fik en god tur omkring Stevns klint. Derpå et fin nytårs meny og et flot morgenbord. kan man ønske mere?
    Fik en rigtig god oplevelse her til Nyt år. Var på besøg hos gode venner og fik en god tur omkring Stevns klint. Derpå et fin nytårs meny og et flot morgenbord. kan man ønske mere?
    Love
    Yay
    Wow
    Like
    13
    1 Kommentarer 0 Delinger 349 Visninger
  • Så er der vist ikke mere at gøre her i år, Så tak for et givtigt medlemskab og GODT NYTÅR.
    Så er der vist ikke mere at gøre her i år, Så tak for et givtigt medlemskab og GODT NYTÅR.
    Love
    Like
    Yay
    10
    3 Kommentarer 0 Delinger 303 Visninger
  • Fra dengang det var vinter og rimfrost
    Fra dengang det var vinter og rimfrost
    Like
    Love
    Wow
    Yay
    10
    1 Kommentarer 0 Delinger 235 Visninger
  • Love
    Wow
    Like
    10
    4 Kommentarer 0 Delinger 267 Visninger
Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind