Fik en rigtig god oplevelse her til Nyt år. Var på besøg hos gode venner og fik en god tur omkring Stevns klint. Derpå et fin nytårs meny og et flot morgenbord. kan man ønske mere?
Fik en rigtig god oplevelse her til Nyt år. Var på besøg hos gode venner og fik en god tur omkring Stevns klint. Derpå et fin nytårs meny og et flot morgenbord. kan man ønske mere?
Love
Yay
Wow
Like
13
1 Kommentarer 0 Delinger 349 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind