Som om jeg ikke havde nok at lave, så blev jeg lige kontaktet af en samarbejdspartner, hvis en medarbejder lige er gået på barsel... så nu skal jeg også være stand-in webudvikler for dem - men jeg klager ikke, det er da dejligt at ens samarbejdspartnere stoler så meget på en, at man ligefrem får ekstra arbejde
Som om jeg ikke havde nok at lave, så blev jeg lige kontaktet af en samarbejdspartner, hvis en medarbejder lige er gået på barsel... så nu skal jeg også være stand-in webudvikler for dem - men jeg klager ikke, det er da dejligt at ens samarbejdspartnere stoler så meget på en, at man ligefrem får ekstra arbejde 😉
Like
Love
7
0 Comments 0 Shares 419 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In