Som om jeg ikke havde nok at lave, så blev jeg lige kontaktet af en samarbejdspartner, hvis en medarbejder lige er gået på barsel... så nu skal jeg også være stand-in webudvikler for dem - men jeg klager ikke, det er da dejligt at ens samarbejdspartnere stoler så meget på en, at man ligefrem får ekstra arbejde
Som om jeg ikke havde nok at lave, så blev jeg lige kontaktet af en samarbejdspartner, hvis en medarbejder lige er gået på barsel... så nu skal jeg også være stand-in webudvikler for dem - men jeg klager ikke, det er da dejligt at ens samarbejdspartnere stoler så meget på en, at man ligefrem får ekstra arbejde 😉
Like
Love
7
0 Kommentarer 0 Delinger 419 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind