Hej, jeg tror ikke på Socii mere. Jeg ser samme bekymerende usaglige kommentarer fra for mange brugere, som på FB. Derfor logger jeg mig af, og hvis det er muligt må i godt slette min profil. Tak for denne gang, især dig Kenneth, for god behandling. Per
Hej, jeg tror ikke på Socii mere. Jeg ser samme bekymerende usaglige kommentarer fra for mange brugere, som på FB. Derfor logger jeg mig af, og hvis det er muligt må i godt slette min profil. Tak for denne gang, især dig Kenneth, for god behandling. Per😔
Sad
3
2 Comments 0 Shares 343 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In