Forsiden
  • Hej, jeg tror ikke på Socii mere. Jeg ser samme bekymerende usaglige kommentarer fra for mange brugere, som på FB. Derfor logger jeg mig af, og hvis det er muligt må i godt slette min profil. Tak for denne gang, især dig Kenneth, for god behandling. Per
    Hej, jeg tror ikke på Socii mere. Jeg ser samme bekymerende usaglige kommentarer fra for mange brugere, som på FB. Derfor logger jeg mig af, og hvis det er muligt må i godt slette min profil. Tak for denne gang, især dig Kenneth, for god behandling. Per😔
    Sad
    3
    2 Kommentarer 0 Delinger 342 Visninger
  • #Socii_Forslag Dette er hvad jeg tænker. Kunne Socii ikke være forankret i Danmarks Radio, som en underfunktion. På denne måde kunne der blive økonomi via vores licens betaling. Hvad siger Administrator og medlemmer til det foreslag ?
    #Socii_Forslag Dette er hvad jeg tænker. Kunne Socii ikke være forankret i Danmarks Radio, som en underfunktion. På denne måde kunne der blive økonomi via vores licens betaling. Hvad siger Administrator og medlemmer til det foreslag ?đŸ€”
    Like
    2
    37 Kommentarer 0 Delinger 834 Visninger
Flere historier

Log ind pÄ din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind