Hej, jeg tror ikke på Socii mere. Jeg ser samme bekymerende usaglige kommentarer fra for mange brugere, som på FB. Derfor logger jeg mig af, og hvis det er muligt må i godt slette min profil. Tak for denne gang, især dig Kenneth, for god behandling. Per
Hej, jeg tror ikke på Socii mere. Jeg ser samme bekymerende usaglige kommentarer fra for mange brugere, som på FB. Derfor logger jeg mig af, og hvis det er muligt må i godt slette min profil. Tak for denne gang, især dig Kenneth, for god behandling. Per😔
Sad
3
2 Kommentarer 0 Delinger 343 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind