Så kom min nye Jolla C2 telefon - dejligt!! Glæder mig til at teste den af - sidste gang jeg havde en SailfishOS telefon var det på en ældre Sony Xperia 10 III og det kørte drøn godt!
Så kom min nye Jolla C2 telefon - dejligt!! Glæder mig til at teste den af - sidste gang jeg havde en SailfishOS telefon var det på en ældre Sony Xperia 10 III og det kørte drøn godt!
Like
2
11 Comments 0 Shares 729 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In