Så kom min nye Jolla C2 telefon - dejligt!! Glæder mig til at teste den af - sidste gang jeg havde en SailfishOS telefon var det på en ældre Sony Xperia 10 III og det kørte drøn godt!
Så kom min nye Jolla C2 telefon - dejligt!! Glæder mig til at teste den af - sidste gang jeg havde en SailfishOS telefon var det på en ældre Sony Xperia 10 III og det kørte drøn godt!
Like
2
11 Kommentarer 0 Delinger 729 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind