Os der elsker 80'er musik
Os der elsker 80'er musik
  • Offentlig gruppe
  • 11 Indlæg
  • 8 Fotos
  • 0 Videoer
  • Anmeldelser
  • Musik & underholdning
  • Det var ikke kun new wave og goth i 80'erne.
    Det var ikke kun new wave og goth i 80'erne. 😜
    Haha
    1
    0 Kommentarer 0 Delinger 405 Visninger
  • Jimmy & Marc - Dynamisk Duo - lige lidt til lytteren sådan en lørdag aften for computeren....
    Jimmy & Marc - Dynamisk Duo - lige lidt til lytteren sådan en lørdag aften for computeren.... 😀
    Like
    4
    0 Kommentarer 0 Delinger 498 Visninger
  • Hurtig tip: Men Without Hats spiller i Danmark i september:

    https://www.hotelcecil.dk/datoer/men-without-hats
    Hurtig tip: Men Without Hats spiller i Danmark i september: https://www.hotelcecil.dk/datoer/men-without-hats
    Like
    2
    0 Kommentarer 0 Delinger 474 Visninger
  • Bum bum bum... dette opslag kan måske være lige på grænsen, da selve nummeret IKKE er fra 80'erne, men lyden er.... og hvordan skal det forståes? Jo der kom en opblomstring for nogen år siden med navnet "Synth-pop" eller "New Retro Wave".... søg selv på Youtube :)

    Musikken er ny, men lavet som "i de gode gamle dage", dette nummer er The Midnight, hvor Tom McEwans søn Tim McEwan er medlem... bedøm selv - luk øjnene og mærk 80'erne strømme igennem en igen :)
    Bum bum bum... dette opslag kan måske være lige på grænsen, da selve nummeret IKKE er fra 80'erne, men lyden er.... og hvordan skal det forståes? Jo der kom en opblomstring for nogen år siden med navnet "Synth-pop" eller "New Retro Wave".... søg selv på Youtube :) Musikken er ny, men lavet som "i de gode gamle dage", dette nummer er The Midnight, hvor Tom McEwans søn Tim McEwan er medlem... bedøm selv - luk øjnene og mærk 80'erne strømme igennem en igen :)
    Wow
    1
    8 Kommentarer 0 Delinger 458 Visninger
  • Helt tyndslidt LP, som jeg har ejet siden den udkom, og var en af de første LP-albums jeg købte i sin tid. Og jeg har ikke fortrudt det køb en eneste gang i de 44 år jeg har haft den.

    Orchestral Manoeuvres In The Dark • Organisation
    Helt tyndslidt LP, som jeg har ejet siden den udkom, og var en af de første LP-albums jeg købte i sin tid. Og jeg har ikke fortrudt det køb en eneste gang i de 44 år jeg har haft den. 🎶💜🎹 Orchestral Manoeuvres In The Dark • Organisation
    Like
    3
    2 Kommentarer 0 Delinger 472 Visninger
  • Godmorgen allesammen
    #DagensJubilæumsAlbum er dette fantastiske album fra Ric Ocasek, Ben Orr og deres venner, der har 41-års udgivelsesdag i dag.
    Jeg ønsker jer alle en hyperfantastisk torsdag

    The Cars • Heartbeat City (13.03. 1984)
    Godmorgen allesammen 🤗 #DagensJubilæumsAlbum er dette fantastiske album fra Ric Ocasek, Ben Orr og deres venner, der har 41-års udgivelsesdag i dag. 🎊🥳🎉 Jeg ønsker jer alle en hyperfantastisk torsdag The Cars • Heartbeat City (13.03. 1984)
    Like
    1
    1 Kommentarer 0 Delinger 471 Visninger
  • Fundet på et andet SoMe.
    Sounds magazine’s Top 20 albums and singles of 1981
    Fundet på et andet SoMe. 😉 Sounds magazine’s Top 20 albums and singles of 1981
    Love
    Like
    4
    5 Kommentarer 0 Delinger 460 Visninger
  • Min fødselsdagsgave for et par år siden :)
    Min fødselsdagsgave for et par år siden :)
    Like
    Love
    6
    3 Kommentarer 0 Delinger 496 Visninger
  • Klasse! :)
    Klasse! :)
    Like
    Love
    3
    0 Kommentarer 0 Delinger 514 Visninger
  • Love
    1
    0 Kommentarer 0 Delinger 398 Visninger
  • Gruppeforslag

Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind