Udbrændt neurodivergent stodder der forsøger at navigere i en neurotypisk verden.
Yes I'm WOKE AF!
  • 5 Indlæg
  • 5 Fotos
  • 0 Videoer
  • Gift
  • Følges af 1 brugere
Forsiden
  • Jeg kunne godt tænke mig at man nemmere kunne se en gruppes formål. Det der kaldes "omkring", ved oprettelse af grupper. I øjeblikket skal man scrolled forbi alle gruppens indlæg (der pt. ikke er mange), men med tiden kommer der forhåbentlig flere indlæg. Så jeg kunne godt tænke mig (hvis det kan lade sig gøre) at der var et link dertil umiddelbart under gruppenavnet eller evt. i "bjælken" nedenfor. Kim Domino Evers
    P.S. Jeg har efterfølgende opdaget et menupunkt der hedder udvikling og har ligeledes skrevet ovenstående der.
    /Kristjan
    Jeg kunne godt tænke mig at man nemmere kunne se en gruppes formål. Det der kaldes "omkring", ved oprettelse af grupper. I øjeblikket skal man scrolled forbi alle gruppens indlæg (der pt. ikke er mange), men med tiden kommer der forhåbentlig flere indlæg. Så jeg kunne godt tænke mig (hvis det kan lade sig gøre) at der var et link dertil umiddelbart under gruppenavnet eller evt. i "bjælken" nedenfor. [domino] P.S. Jeg har efterfølgende opdaget et menupunkt der hedder udvikling og har ligeledes skrevet ovenstående der. /Kristjan
    Like
    1
    0 Kommentarer 0 Delinger 471 Visninger
  • Dette er IKKE mobil-appen til det sociale medie SOCii.
    Dette er IKKE mobil-appen til det sociale medie SOCii. 🤣
    Like
    Haha
    2
    4 Kommentarer 0 Delinger 757 Visninger
Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind