Mad og drikke
Mad og drikke
En gruppe for dem der er livsnyder og elsker mad og lidt godt til ganen
  • Offentlig gruppe
  • 3 Indlæg
  • 2 Fotos
  • 0 Videoer
  • Anmeldelser
  • Livsstil & design
  • Jeg er lige ved at lære Socii at kende. Og imens at jeg kan være i tvivl om hvorvidt jeg er ved at slå op i mad-gruppen som er meningen (skal lige lære layout og knapper at kende), så vil jeg høre om I har en ide til hvad der gør forskellen på Pizza-mandens gode umami pizzasmag og min hjemmelavede? Begge dele med udgangspunkt i en helt almindelig skinepizza. Jeg kan selvfølgelig ikke have en pizzaovn hjemme, men jeg tænker også at det mere er.. krydderier?
    Jeg er lige ved at lære Socii at kende. Og imens at jeg kan være i tvivl om hvorvidt jeg er ved at slå op i mad-gruppen som er meningen (skal lige lære layout og knapper at kende), så vil jeg høre om I har en ide til hvad der gør forskellen på Pizza-mandens gode umami pizzasmag og min hjemmelavede? Begge dele med udgangspunkt i en helt almindelig skinepizza. 🙂 Jeg kan selvfølgelig ikke have en pizzaovn hjemme, men jeg tænker også at det mere er.. krydderier? 🤔
    0 Kommentarer 0 Delinger 120 Visninger
  • Love
    2
    0 Kommentarer 0 Delinger 310 Visninger
  • Like
    1
    0 Kommentarer 0 Delinger 321 Visninger
Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind