For alle der interessere sig for off Grid kommunikation, specielt indenfor meshtastic
-
Public Group
-
15 Posts
-
11 Photos
-
0 Videos
-
1 Reviews 2.0
-
Videnskab & teknologi
Recent Updates
-
Sådan så fik jeg sat min Node op rigtig
R-GHG-ZX140 ( Høje Taastrup)
Jeg har nu opdater den med det nye stystemSådan så fik jeg sat min Node op rigtig R-GHG-ZX140 ( Høje Taastrup) Jeg har nu opdater den med det nye stystem6 Comments 1 Shares 513 Views1
Please log in to like, share and comment! -
det er det jeg har fårt opdater. da min node oppe af hele tiden efter den opdate der var på appen så nu kan jeg ikke holde kontaten !! :-(det er det jeg har fårt opdater. da min node oppe af hele tiden efter den opdate der var på appen så nu kan jeg ikke holde kontaten !! :-(0 Comments 0 Shares 165 Views1
-
det er ikke ofte jeg ser mest. fra sjæland, og når jeg ser det er det fra fly. :-)
det er ikke ofte jeg ser mest. fra sjæland, og når jeg ser det er det fra fly. :-)0 Comments 0 Shares 150 Views2
-
så spotte jeg også NobruHP hvordan kan det lad sige gør
ned ved den dansk tysk grseså spotte jeg også NobruHP hvordan kan det lad sige gør ned ved den dansk tysk grse1 Comments 0 Shares 154 Views2
-
her til aften har jeg spotte HøegTeknik1.
fra det jyske
Her fra Taastrup på min GHG-zx140her til aften har jeg spotte HøegTeknik1. fra det jyske Her fra Taastrup på min GHG-zx1400 Comments 0 Shares 145 Views1
-
Jeg har fundet denne lille boks i Harald Nyborg til 9 kr. Er der nogle af jer, der har gode erfaringer med små batterier til Meshtastic-enheder?Jeg har fundet denne lille boks i Harald Nyborg til 9 kr. Er der nogle af jer, der har gode erfaringer med små batterier til Meshtastic-enheder? 😊5 Comments 0 Shares 289 Views
-
Er der nogle af jer der har nogle enheder udendørs? ...og i så fald, hvordan har I sikret dem imod vind og vejr?Er der nogle af jer der har nogle enheder udendørs? ...og i så fald, hvordan har I sikret dem imod vind og vejr?3 Comments 0 Shares 283 Views
-
Hvad bruger I Meshtastic til? ...og bruger I andre værktøjer til kommunikation?Hvad bruger I Meshtastic til? ...og bruger I andre værktøjer til kommunikation?0 Comments 0 Shares 294 Views
-
jeg har nu 4 enheder med gps. men alle enheder viser ca. 1,5 km forkert. og de viser sig på samme lokation. hvis jeg flytter mig eksempelvis 5km. så flytter de sig også men stadig 1,5 km forkert. jeg kan ikke rigtigt få dem til at vise den rigtige position. hvis nogle har et forslag er jeg klar til at lytte
jeg har nu 4 enheder med gps. men alle enheder viser ca. 1,5 km forkert. og de viser sig på samme lokation. hvis jeg flytter mig eksempelvis 5km. så flytter de sig også men stadig 1,5 km forkert. jeg kan ikke rigtigt få dem til at vise den rigtige position. hvis nogle har et forslag er jeg klar til at lytte😀2 Comments 0 Shares 393 Views1
-
Hej Alle
Mangler i lidt om opsætning og diverse tips til Meshtastic så er denne side altid et besøg værd https://zyberdata.dk/Hej Alle Mangler i lidt om opsætning og diverse tips til Meshtastic så er denne side altid et besøg værd https://zyberdata.dk/
ZYBERDATA.DKZyberdataMeshtastic Denmark samt Tech Nyheder1 Comments 0 Shares 393 Views
3
More Stories