Sådan så fik jeg sat min Node op rigtig
R-GHG-ZX140 ( Høje Taastrup)

Jeg har nu opdater den med det nye stystem
Sådan så fik jeg sat min Node op rigtig R-GHG-ZX140 ( Høje Taastrup) Jeg har nu opdater den med det nye stystem
Like
1
6 Kommentarer 1 Delinger 513 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind