Meshtastic
Meshtastic
For alle der interessere sig for off Grid kommunikation, specielt indenfor meshtastic
  • Offentlig gruppe
  • 15 Indlæg
  • 11 Fotos
  • 0 Videoer
  • 1 Anmeldelser 2.0
  • Videnskab & teknologi
  • Sådan så fik jeg sat min Node op rigtig
    R-GHG-ZX140 ( Høje Taastrup)

    Jeg har nu opdater den med det nye stystem
    Sådan så fik jeg sat min Node op rigtig R-GHG-ZX140 ( Høje Taastrup) Jeg har nu opdater den med det nye stystem
    Like
    1
    6 Kommentarer 1 Delinger 512 Visninger
  • det er det jeg har fårt opdater. da min node oppe af hele tiden efter den opdate der var på appen så nu kan jeg ikke holde kontaten !! :-(
    det er det jeg har fårt opdater. da min node oppe af hele tiden efter den opdate der var på appen så nu kan jeg ikke holde kontaten !! :-(
    Like
    1
    0 Kommentarer 0 Delinger 164 Visninger
  • det er ikke ofte jeg ser mest. fra sjæland, og når jeg ser det er det fra fly. :-)
    det er ikke ofte jeg ser mest. fra sjæland, og når jeg ser det er det fra fly. :-)
    Like
    2
    0 Kommentarer 0 Delinger 149 Visninger
  • så spotte jeg også NobruHP hvordan kan det lad sige gør
    ned ved den dansk tysk grse
    så spotte jeg også NobruHP hvordan kan det lad sige gør ned ved den dansk tysk grse
    Like
    2
    1 Kommentarer 0 Delinger 153 Visninger
  • her til aften har jeg spotte HøegTeknik1.
    fra det jyske

    Her fra Taastrup på min GHG-zx140
    her til aften har jeg spotte HøegTeknik1. fra det jyske Her fra Taastrup på min GHG-zx140
    Like
    1
    0 Kommentarer 0 Delinger 144 Visninger
  • Jeg har fundet denne lille boks i Harald Nyborg til 9 kr. Er der nogle af jer, der har gode erfaringer med små batterier til Meshtastic-enheder?
    Jeg har fundet denne lille boks i Harald Nyborg til 9 kr. Er der nogle af jer, der har gode erfaringer med små batterier til Meshtastic-enheder? 😊
    5 Kommentarer 0 Delinger 288 Visninger
  • Er der nogle af jer der har nogle enheder udendørs? ...og i så fald, hvordan har I sikret dem imod vind og vejr?
    Er der nogle af jer der har nogle enheder udendørs? ...og i så fald, hvordan har I sikret dem imod vind og vejr?
    3 Kommentarer 0 Delinger 282 Visninger
  • Hvad bruger I Meshtastic til? ...og bruger I andre værktøjer til kommunikation?
    Hvad bruger I Meshtastic til? ...og bruger I andre værktøjer til kommunikation?
    0 Kommentarer 0 Delinger 293 Visninger
  • jeg har nu 4 enheder med gps. men alle enheder viser ca. 1,5 km forkert. og de viser sig på samme lokation. hvis jeg flytter mig eksempelvis 5km. så flytter de sig også men stadig 1,5 km forkert. jeg kan ikke rigtigt få dem til at vise den rigtige position. hvis nogle har et forslag er jeg klar til at lytte
    jeg har nu 4 enheder med gps. men alle enheder viser ca. 1,5 km forkert. og de viser sig på samme lokation. hvis jeg flytter mig eksempelvis 5km. så flytter de sig også men stadig 1,5 km forkert. jeg kan ikke rigtigt få dem til at vise den rigtige position. hvis nogle har et forslag er jeg klar til at lytte😀
    Like
    1
    2 Kommentarer 0 Delinger 392 Visninger
  • Hej Alle

    Mangler i lidt om opsætning og diverse tips til Meshtastic så er denne side altid et besøg værd https://zyberdata.dk/
    Hej Alle Mangler i lidt om opsætning og diverse tips til Meshtastic så er denne side altid et besøg værd https://zyberdata.dk/
    ZYBERDATA.DK
    Zyberdata
    Meshtastic Denmark samt Tech Nyheder
    Like
    Yay
    3
    1 Kommentarer 0 Delinger 392 Visninger
Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind