Jeg inviterer til erfaringsudveksling mht den europæisk producerede mobiltelefon Fairphone. Jeg har endnu ikke selv købt produktet men er begyndt at samle data om det.
Overordnet set har det også forbindelse til kampagnen DanmarkSkifter.dk hvis formål (ligesom socii.dk og hejmio.dk m.fl) er at gøre opmærksom på alternativer til de etablerede platforme m.m.
DETTE ER SÅLEDES IKKE EN ANNONCE FOR FAIRPHONE! MÅSKE ER DER ANDRE ALTERNATIVER, DER ER BEDRE
Overordnet set har det også forbindelse til kampagnen DanmarkSkifter.dk hvis formål (ligesom socii.dk og hejmio.dk m.fl) er at gøre opmærksom på alternativer til de etablerede platforme m.m.
DETTE ER SÅLEDES IKKE EN ANNONCE FOR FAIRPHONE! MÅSKE ER DER ANDRE ALTERNATIVER, DER ER BEDRE
-
Public Group
-
7 Posts
-
2 Photos
-
0 Videos
-
Reviews
-
Videnskab & teknologi
Recent Updates
-
Jeg har en FairPhone 5, og er superglad for den. Jeg har haft den i 2 1/2 år, og har ikke haft nogle problemer.
Jeg har tabt den på en cykeltur, det kostede en skærm, men det er helt forståeligt. Jeg bestilte en ny, og skiftede den selv, det var meget nemt, og alt virker perfekt.Jeg har en FairPhone 5, og er superglad for den. Jeg har haft den i 2 1/2 år, og har ikke haft nogle problemer. Jeg har tabt den på en cykeltur, det kostede en skærm, men det er helt forståeligt. Jeg bestilte en ny, og skiftede den selv, det var meget nemt, og alt virker perfekt.4 Comments 0 Shares 145 Views
9
Please log in to like, share and comment! -
I går var jeg ude at køre med DSB. DSB-appen fungerede fint fra fairphone 6 på e/OS. Men jeg kan stadig ikke få MobilePay til at funke!I går var jeg ude at køre med DSB. DSB-appen fungerede fint fra fairphone 6 på e/OS. Men jeg kan stadig ikke få MobilePay til at funke!1 Comments 0 Shares 148 Views3
-
Jeg glæder mig til at følge jeres erfaringer med Fairphone. Den står helt klart på min ønskeliste
Jeg glæder mig til at følge jeres erfaringer med Fairphone. Den står helt klart på min ønskeliste 👍2 Comments 0 Shares 232 Views3
-
Jeg fik min Fairphone 6 i går. Den ser god ud. Men når man har mange apps, så er det godt nok et stort arbejde at få dem alle overført. MitId ogpiver jeg og får en kodeviser i stedet. Men jeg er spændt på om MobilePay dur på den? Er der nogen der har erfaring med det?Jeg fik min Fairphone 6 i går. Den ser god ud. Men når man har mange apps, så er det godt nok et stort arbejde at få dem alle overført. MitId ogpiver jeg og får en kodeviser i stedet. Men jeg er spændt på om MobilePay dur på den? Er der nogen der har erfaring med det?4 Comments 0 Shares 233 Views
7
-
Jeg har haft en FairPhone 3 og har en FairPhone 5 nu. Min 3'er er gået i arv, så derfor har jeg den ikke mere. Nåede dog at opdatere den til en 3+.
Jeg kører e/os på den og det fungere fint. Dog med det issue at MitID er svært at få ind.Jeg har haft en FairPhone 3 og har en FairPhone 5 nu. Min 3'er er gået i arv, så derfor har jeg den ikke mere. Nåede dog at opdatere den til en 3+. Jeg kører e/os på den og det fungere fint. Dog med det issue at MitID er svært at få ind.15 Comments 0 Shares 300 Views2
-
-
-
Jeg inviterer til erfaringsudveksling mht den europæisk producerede mobiltelefon Fairphone. Jeg har endnu ikke selv købt produktet men er begyndt at samle data om det. Overordnet set har det også forbindelse til kampagnen DanmarkSkifter.dk hvis formål (ligesom socii.dk og hejmio.dk m.fl) er at gøre opmærksom på alternativer til de etablerede platforme m.m. DETTE ER SÅLEDES IKKE EN ANNONCE FOR FAIRPHONE! MÅSKE ER DER ANDRE ALTERNATIVER, DER ER BEDRE5 Comments 0 Shares 660 Views
9
Gruppeforslag
More Stories
Join the group to join the chatbox
Invitér en ven til SOCii
Udfyld felterne herunder – så sender vi en invitation til modtageren.