Fairphone - et Europæisk alternativ til IPhone m.fl.
Fairphone - et Europæisk alternativ til IPhone m.fl.
Jeg inviterer til erfaringsudveksling mht den europæisk producerede mobiltelefon Fairphone. Jeg har endnu ikke selv købt produktet men er begyndt at samle data om det.
Overordnet set har det også forbindelse til kampagnen DanmarkSkifter.dk hvis formål (ligesom socii.dk og hejmio.dk m.fl) er at gøre opmærksom på alternativer til de etablerede platforme m.m.
DETTE ER SÅLEDES IKKE EN ANNONCE FOR FAIRPHONE! MÅSKE ER DER ANDRE ALTERNATIVER, DER ER BEDRE
  • Public Group
  • 7 Posts
  • 2 Photos
  • 0 Videos
  • Reviews
  • Videnskab & teknologi
  • Jeg har en FairPhone 5, og er superglad for den. Jeg har haft den i 2 1/2 år, og har ikke haft nogle problemer.

    Jeg har tabt den på en cykeltur, det kostede en skærm, men det er helt forståeligt. Jeg bestilte en ny, og skiftede den selv, det var meget nemt, og alt virker perfekt.
    Jeg har en FairPhone 5, og er superglad for den. Jeg har haft den i 2 1/2 år, og har ikke haft nogle problemer. Jeg har tabt den på en cykeltur, det kostede en skærm, men det er helt forståeligt. Jeg bestilte en ny, og skiftede den selv, det var meget nemt, og alt virker perfekt.
    Like
    Yay
    9
    4 Comments 0 Shares 145 Views
  • I går var jeg ude at køre med DSB. DSB-appen fungerede fint fra fairphone 6 på e/OS. Men jeg kan stadig ikke få MobilePay til at funke!
    I går var jeg ude at køre med DSB. DSB-appen fungerede fint fra fairphone 6 på e/OS. Men jeg kan stadig ikke få MobilePay til at funke!
    Like
    3
    1 Comments 0 Shares 148 Views
  • Jeg glæder mig til at følge jeres erfaringer med Fairphone. Den står helt klart på min ønskeliste
    Jeg glæder mig til at følge jeres erfaringer med Fairphone. Den står helt klart på min ønskeliste 👍
    Like
    3
    2 Comments 0 Shares 232 Views
  • Jeg fik min Fairphone 6 i går. Den ser god ud. Men når man har mange apps, så er det godt nok et stort arbejde at få dem alle overført. MitId ogpiver jeg og får en kodeviser i stedet. Men jeg er spændt på om MobilePay dur på den? Er der nogen der har erfaring med det?
    Jeg fik min Fairphone 6 i går. Den ser god ud. Men når man har mange apps, så er det godt nok et stort arbejde at få dem alle overført. MitId ogpiver jeg og får en kodeviser i stedet. Men jeg er spændt på om MobilePay dur på den? Er der nogen der har erfaring med det?
    Like
    Yay
    7
    4 Comments 0 Shares 233 Views
  • Jeg har haft en FairPhone 3 og har en FairPhone 5 nu. Min 3'er er gået i arv, så derfor har jeg den ikke mere. Nåede dog at opdatere den til en 3+.

    Jeg kører e/os på den og det fungere fint. Dog med det issue at MitID er svært at få ind.
    Jeg har haft en FairPhone 3 og har en FairPhone 5 nu. Min 3'er er gået i arv, så derfor har jeg den ikke mere. Nåede dog at opdatere den til en 3+. Jeg kører e/os på den og det fungere fint. Dog med det issue at MitID er svært at få ind.
    Like
    2
    15 Comments 0 Shares 300 Views
  • 0 Comments 0 Shares 353 Views
  • 0 Comments 0 Shares 337 Views
  • Jeg inviterer til erfaringsudveksling mht den europæisk producerede mobiltelefon Fairphone. Jeg har endnu ikke selv købt produktet men er begyndt at samle data om det. Overordnet set har det også forbindelse til kampagnen DanmarkSkifter.dk hvis formål (ligesom socii.dk og hejmio.dk m.fl) er at gøre opmærksom på alternativer til de etablerede platforme m.m. DETTE ER SÅLEDES IKKE EN ANNONCE FOR FAIRPHONE! MÅSKE ER DER ANDRE ALTERNATIVER, DER ER BEDRE
    Like
    Yay
    9
    5 Comments 0 Shares 660 Views
More Stories
Chatbox

Join the group to join the chatbox

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In