Jeg har en FairPhone 5, og er superglad for den. Jeg har haft den i 2 1/2 år, og har ikke haft nogle problemer.

Jeg har tabt den på en cykeltur, det kostede en skærm, men det er helt forståeligt. Jeg bestilte en ny, og skiftede den selv, det var meget nemt, og alt virker perfekt.
Jeg har en FairPhone 5, og er superglad for den. Jeg har haft den i 2 1/2 år, og har ikke haft nogle problemer. Jeg har tabt den på en cykeltur, det kostede en skærm, men det er helt forståeligt. Jeg bestilte en ny, og skiftede den selv, det var meget nemt, og alt virker perfekt.
Like
Yay
9
4 Kommentarer 0 Delinger 144 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind