Jeg har en FairPhone 5, og er superglad for den. Jeg har haft den i 2 1/2 år, og har ikke haft nogle problemer.

Jeg har tabt den på en cykeltur, det kostede en skærm, men det er helt forståeligt. Jeg bestilte en ny, og skiftede den selv, det var meget nemt, og alt virker perfekt.
Jeg har en FairPhone 5, og er superglad for den. Jeg har haft den i 2 1/2 år, og har ikke haft nogle problemer. Jeg har tabt den på en cykeltur, det kostede en skærm, men det er helt forståeligt. Jeg bestilte en ny, og skiftede den selv, det var meget nemt, og alt virker perfekt.
Like
Yay
9
4 Comments 0 Shares 144 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In