Jeg har haft en FairPhone 3 og har en FairPhone 5 nu. Min 3'er er gået i arv, så derfor har jeg den ikke mere. Nåede dog at opdatere den til en 3+.

Jeg kører e/os på den og det fungere fint. Dog med det issue at MitID er svært at få ind.
Jeg har haft en FairPhone 3 og har en FairPhone 5 nu. Min 3'er er gået i arv, så derfor har jeg den ikke mere. Nåede dog at opdatere den til en 3+. Jeg kører e/os på den og det fungere fint. Dog med det issue at MitID er svært at få ind.
Like
2
15 Kommentarer 0 Delinger 299 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind