Jeg har haft en FairPhone 3 og har en FairPhone 5 nu. Min 3'er er gået i arv, så derfor har jeg den ikke mere. Nåede dog at opdatere den til en 3+.

Jeg kører e/os på den og det fungere fint. Dog med det issue at MitID er svært at få ind.
Jeg har haft en FairPhone 3 og har en FairPhone 5 nu. Min 3'er er gået i arv, så derfor har jeg den ikke mere. Nåede dog at opdatere den til en 3+. Jeg kører e/os på den og det fungere fint. Dog med det issue at MitID er svært at få ind.
Like
2
15 Comments 0 Shares 299 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In