Solceller ja tak!

11
526

Solceller ja tak Men!

Det er så dejligt ude på landet. Frisk luft, fri natur...

Det var der måske også da jeg som dreng voksede op på landet. Men når jeg nu kører fra Skive over Silkeborg til Århus, eller over Viborg til Randers eller.... ja så ser jeg kun store ensformige pløjemarker, stubmarker og i kortere perioder grønne marker. Jeg skal være heldig hvis et par enkelte insekter har ramt forruden. Intet liv ingen natur kun tristesse. 
Så langt øjet rækker ser jeg ingen solceller. Nogle enkelte vindmøller i det fjerne.

Fremstillingen af landområder besat af jernmarker er vildt overdrevet. Det er ikke det jeg ser.

MEN. Vi mangler i den grad udvikling af energimarkerne. Det er en dårlig løsning med enten energimærk eller stubmark. Der vil være ideelt med begge dele samme sted. Der findes mange små eksempler på både solceller og diverse afgrøder til gavn for alle så det er bare at komme i gang. Men her opstår der sikkert nogle mere komplicerede økonomiske- ejermæssige-osv problemer. Men de burde kunne løses

 

 

Like
2

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind