• Så starter vi! Velkommen i Valbyhallen! #copenhagencomics2026 #saxoart #dortheasoverlevelser #ragnassøn #tegneserier #comiccon
    Så starter vi! 😀 Velkommen i Valbyhallen! #copenhagencomics2026 #saxoart #dortheasoverlevelser #ragnassøn #tegneserier #comiccon
    Yay
    Love
    Like
    12
    0 Comments 1 Shares 466 Views
  • Her er billedet fra forrige opslag nu med forgrunden farvelagt. Forgrundsfarverne er afstemt baggrunden, men jeg har alligevel rettet lidt i baggrunden efterfølgende, bl.a. highlights og lidt ekstra skygger. #tegneserier #ragnassøn #comics #farvelægning
    Her er billedet fra forrige opslag nu med forgrunden farvelagt. Forgrundsfarverne er afstemt baggrunden, men jeg har alligevel rettet lidt i baggrunden efterfølgende, bl.a. highlights og lidt ekstra skygger. #tegneserier #ragnassøn #comics #farvelægning
    Yay
    Like
    Love
    11
    0 Comments 0 Shares 391 Views
  • Hvad farvelægger du først? bliver jeg sommetider spurgt. Forgrunden eller baggrunden? Det kommer an på billedet, men hvis baggrunden spiller en bærende rolle, farvelægges den først, så jeg kan afpasse forgrundsfarverne derefter. #ragnassøn #tegneserier #comics #farvelægning
    Hvad farvelægger du først? bliver jeg sommetider spurgt. Forgrunden eller baggrunden? Det kommer an på billedet, men hvis baggrunden spiller en bærende rolle, farvelægges den først, så jeg kan afpasse forgrundsfarverne derefter. #ragnassøn #tegneserier #comics #farvelægning
    Yay
    Love
    Like
    Wow
    7
    0 Comments 0 Shares 292 Views
  • Tegne på en iPad. Hvis man bruger akvarelpensler, er det næsten som at tegne på papir. Her er det en side fra Ragnas Søn 2 (arbejdstitel "Legion"). #tegneserie #comics #digitaldrawing #ragnassøn
    Tegne på en iPad. Hvis man bruger akvarelpensler, er det næsten som at tegne på papir. Her er det en side fra Ragnas Søn 2 (arbejdstitel "Legion"). #tegneserie #comics #digitaldrawing #ragnassøn
    Love
    Like
    Yay
    13
    0 Comments 0 Shares 537 Views 6
  • Drama på side 13 i Ragnas Søn 2, som nu har arbejdstitlen "Legion". Hvis jeg kan finde en kopimaskine i tide, vil man kunne læse de første 8 sider under Copenhagen Comics d. 23.-24. maj. :-) Ses vi? #tegneserier #ragnassøn #comics #bd #copenhagencomics26
    Drama på side 13 i Ragnas Søn 2, som nu har arbejdstitlen "Legion". Hvis jeg kan finde en kopimaskine i tide, vil man kunne læse de første 8 sider under Copenhagen Comics d. 23.-24. maj. :-) Ses vi? #tegneserier #ragnassøn #comics #bd #copenhagencomics26
    Yay
    Love
    Like
    9
    0 Comments 0 Shares 509 Views
  • Jeg kan godt lide at udfordre rammernes proportioner indimellem. Det bør blot ikke forvirre mere end højst nødvendigt. Fra side 8 i Ragnas Søn nr. 2. #tegneserier #comics #comicframe #bd #ragnassøn
    Jeg kan godt lide at udfordre rammernes proportioner indimellem. Det bør blot ikke forvirre mere end højst nødvendigt. Fra side 8 i Ragnas Søn nr. 2. #tegneserier #comics #comicframe #bd #ragnassøn
    Yay
    Love
    Like
    6
    0 Comments 0 Shares 598 Views
  • Here bliver det så afsløret, hvad det var, som gemte sig i bygningen. :-) #ragnassøn #tegneserier #comics #bd
    Here bliver det så afsløret, hvad det var, som gemte sig i bygningen. :-) #ragnassøn #tegneserier #comics #bd
    Love
    Yay
    Like
    11
    1 Comments 0 Shares 469 Views
  • Ragna afsøger huset, før de går ind. Det viser sig at være en god idé. Nogen forslag til, hvad de opdager? #tegneserier #ragnassøn #comics #bd
    Ragna afsøger huset, før de går ind. Det viser sig at være en god idé. Nogen forslag til, hvad de opdager? #tegneserier #ragnassøn #comics #bd
    Yay
    Like
    9
    0 Comments 0 Shares 419 Views
  • Fra Ragnas Søn 2 side 6. Senere i dag går jeg trøstigt videre med side 7. :-) #ragnassøn #tegneserier #comics #bd
    Fra Ragnas Søn 2 side 6. Senere i dag går jeg trøstigt videre med side 7. :-) #ragnassøn #tegneserier #comics #bd
    Like
    Yay
    Love
    8
    2 Comments 0 Shares 487 Views
  • Er lige startet på side 6 af Ragnas Søn 2. Det starter altid med en idé og en løs blåskitse, før jeg trækker siden op. Er der nogen, der kan gennemskue handlingen i disse få streger? ;-) #ragnassøn2 #comics #tegneserier #comicspage #bd
    Er lige startet på side 6 af Ragnas Søn 2. Det starter altid med en idé og en løs blåskitse, før jeg trækker siden op. Er der nogen, der kan gennemskue handlingen i disse få streger? ;-) #ragnassøn2 #comics #tegneserier #comicspage #bd
    Yay
    Like
    8
    1 Comments 0 Shares 472 Views
More Results

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In