• Så starter vi! Velkommen i Valbyhallen! #copenhagencomics2026 #saxoart #dortheasoverlevelser #ragnassøn #tegneserier #comiccon
    Så starter vi! 😀 Velkommen i Valbyhallen! #copenhagencomics2026 #saxoart #dortheasoverlevelser #ragnassøn #tegneserier #comiccon
    Yay
    Love
    Like
    12
    0 Kommentarer 1 Delinger 466 Visninger
  • Her er billedet fra forrige opslag nu med forgrunden farvelagt. Forgrundsfarverne er afstemt baggrunden, men jeg har alligevel rettet lidt i baggrunden efterfølgende, bl.a. highlights og lidt ekstra skygger. #tegneserier #ragnassøn #comics #farvelægning
    Her er billedet fra forrige opslag nu med forgrunden farvelagt. Forgrundsfarverne er afstemt baggrunden, men jeg har alligevel rettet lidt i baggrunden efterfølgende, bl.a. highlights og lidt ekstra skygger. #tegneserier #ragnassøn #comics #farvelægning
    Yay
    Like
    Love
    11
    0 Kommentarer 0 Delinger 391 Visninger
  • Hvad farvelægger du først? bliver jeg sommetider spurgt. Forgrunden eller baggrunden? Det kommer an på billedet, men hvis baggrunden spiller en bærende rolle, farvelægges den først, så jeg kan afpasse forgrundsfarverne derefter. #ragnassøn #tegneserier #comics #farvelægning
    Hvad farvelægger du først? bliver jeg sommetider spurgt. Forgrunden eller baggrunden? Det kommer an på billedet, men hvis baggrunden spiller en bærende rolle, farvelægges den først, så jeg kan afpasse forgrundsfarverne derefter. #ragnassøn #tegneserier #comics #farvelægning
    Yay
    Love
    Like
    Wow
    7
    0 Kommentarer 0 Delinger 292 Visninger
  • Tegne på en iPad. Hvis man bruger akvarelpensler, er det næsten som at tegne på papir. Her er det en side fra Ragnas Søn 2 (arbejdstitel "Legion"). #tegneserie #comics #digitaldrawing #ragnassøn
    Tegne på en iPad. Hvis man bruger akvarelpensler, er det næsten som at tegne på papir. Her er det en side fra Ragnas Søn 2 (arbejdstitel "Legion"). #tegneserie #comics #digitaldrawing #ragnassøn
    Love
    Like
    Yay
    13
    0 Kommentarer 0 Delinger 537 Visninger 6
  • Drama på side 13 i Ragnas Søn 2, som nu har arbejdstitlen "Legion". Hvis jeg kan finde en kopimaskine i tide, vil man kunne læse de første 8 sider under Copenhagen Comics d. 23.-24. maj. :-) Ses vi? #tegneserier #ragnassøn #comics #bd #copenhagencomics26
    Drama på side 13 i Ragnas Søn 2, som nu har arbejdstitlen "Legion". Hvis jeg kan finde en kopimaskine i tide, vil man kunne læse de første 8 sider under Copenhagen Comics d. 23.-24. maj. :-) Ses vi? #tegneserier #ragnassøn #comics #bd #copenhagencomics26
    Yay
    Love
    Like
    9
    0 Kommentarer 0 Delinger 508 Visninger
  • Jeg kan godt lide at udfordre rammernes proportioner indimellem. Det bør blot ikke forvirre mere end højst nødvendigt. Fra side 8 i Ragnas Søn nr. 2. #tegneserier #comics #comicframe #bd #ragnassøn
    Jeg kan godt lide at udfordre rammernes proportioner indimellem. Det bør blot ikke forvirre mere end højst nødvendigt. Fra side 8 i Ragnas Søn nr. 2. #tegneserier #comics #comicframe #bd #ragnassøn
    Yay
    Love
    Like
    6
    0 Kommentarer 0 Delinger 597 Visninger
  • Here bliver det så afsløret, hvad det var, som gemte sig i bygningen. :-) #ragnassøn #tegneserier #comics #bd
    Here bliver det så afsløret, hvad det var, som gemte sig i bygningen. :-) #ragnassøn #tegneserier #comics #bd
    Love
    Yay
    Like
    11
    1 Kommentarer 0 Delinger 468 Visninger
  • Ragna afsøger huset, før de går ind. Det viser sig at være en god idé. Nogen forslag til, hvad de opdager? #tegneserier #ragnassøn #comics #bd
    Ragna afsøger huset, før de går ind. Det viser sig at være en god idé. Nogen forslag til, hvad de opdager? #tegneserier #ragnassøn #comics #bd
    Yay
    Like
    9
    0 Kommentarer 0 Delinger 418 Visninger
  • Fra Ragnas Søn 2 side 6. Senere i dag går jeg trøstigt videre med side 7. :-) #ragnassøn #tegneserier #comics #bd
    Fra Ragnas Søn 2 side 6. Senere i dag går jeg trøstigt videre med side 7. :-) #ragnassøn #tegneserier #comics #bd
    Like
    Yay
    Love
    8
    2 Kommentarer 0 Delinger 486 Visninger
  • Er lige startet på side 6 af Ragnas Søn 2. Det starter altid med en idé og en løs blåskitse, før jeg trækker siden op. Er der nogen, der kan gennemskue handlingen i disse få streger? ;-) #ragnassøn2 #comics #tegneserier #comicspage #bd
    Er lige startet på side 6 af Ragnas Søn 2. Det starter altid med en idé og en løs blåskitse, før jeg trækker siden op. Er der nogen, der kan gennemskue handlingen i disse få streger? ;-) #ragnassøn2 #comics #tegneserier #comicspage #bd
    Yay
    Like
    8
    1 Kommentarer 0 Delinger 471 Visninger
Flere resultater

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind