• Her er Kenneths vejledning til at ændre indstillinger i Gmail, jf. tidl. opslag
    Her er Kenneths vejledning til at ændre indstillinger i Gmail, jf. tidl. opslag
    Gmail vil til at scanne ens mail og indhold med AI for at skabe "smartsvar" hvad der derudover sker med den analyseret data er et godt spørgsmål.

    Ønsker man at slå det fra, er det vigtigt at slå "SmartSvar".
    Det er op til en selv om man også ønsker at slå "Smart Funktion" fra

    Vejledning:
    1. Indstilling ikon
    2. Klik på "Se alle indstillinger"
    3. Jeg tror at det er vigtigst at slå "Smartsvar" fra.

    Da jeg ikke kender til alle indstillingerne, vælger jeg også
    4. selv at slå "Smart funktioner" fra. (nedenunder kan du se hvad der blever slået fra.
    - Grammatikkontrol
    - Stavekontrol
    - Autokorrektur
    - Skrive Assistent
    - Personlige Skriveassistent
    - Påmindelser
    - Pakkesporing
    - Evt bliver Smartsvar også bliver slået fra


    Lærte om dette via siden "Vigtigt Viden" på SOCii
    Så Stor tak for dette.
    https://socii.dk/posts/65311

    Kilder:
    https://www.forbes.com/sites/zakdoffman/2026/05/04/turn-it-off-google-update-starts-scanning-your-gmail/?utm_source=bluesky&utm_medium=social&utm_campaign=forbes
    Like
    2
    0 Comments 0 Shares 213 Views
  • Gmail vil til at scanne ens mail og indhold med AI for at skabe "smartsvar" hvad der derudover sker med den analyseret data er et godt spørgsmål.

    Ønsker man at slå det fra, er det vigtigt at slå "SmartSvar".
    Det er op til en selv om man også ønsker at slå "Smart Funktion" fra

    Vejledning:
    1. Indstilling ikon
    2. Klik på "Se alle indstillinger"
    3. Jeg tror at det er vigtigst at slå "Smartsvar" fra.

    Da jeg ikke kender til alle indstillingerne, vælger jeg også
    4. selv at slå "Smart funktioner" fra. (nedenunder kan du se hvad der blever slået fra.
    - Grammatikkontrol
    - Stavekontrol
    - Autokorrektur
    - Skrive Assistent
    - Personlige Skriveassistent
    - Påmindelser
    - Pakkesporing
    - Evt bliver Smartsvar også bliver slået fra


    Lærte om dette via siden "Vigtigt Viden" på SOCii
    Så Stor tak for dette.
    https://socii.dk/posts/65311

    Kilder:
    https://www.forbes.com/sites/zakdoffman/2026/05/04/turn-it-off-google-update-starts-scanning-your-gmail/?utm_source=bluesky&utm_medium=social&utm_campaign=forbes
    Gmail vil til at scanne ens mail og indhold med AI for at skabe "smartsvar" hvad der derudover sker med den analyseret data er et godt spørgsmål. Ønsker man at slå det fra, er det vigtigt at slå "SmartSvar". Det er op til en selv om man også ønsker at slå "Smart Funktion" fra Vejledning: 1. Indstilling ikon 2. Klik på "Se alle indstillinger" 3. Jeg tror at det er vigtigst at slå "Smartsvar" fra. Da jeg ikke kender til alle indstillingerne, vælger jeg også 4. selv at slå "Smart funktioner" fra. (nedenunder kan du se hvad der blever slået fra. - Grammatikkontrol - Stavekontrol - Autokorrektur - Skrive Assistent - Personlige Skriveassistent - Påmindelser - Pakkesporing - Evt bliver Smartsvar også bliver slået fra Lærte om dette via siden "Vigtigt Viden" på SOCii Så Stor tak for dette. https://socii.dk/posts/65311 Kilder: https://www.forbes.com/sites/zakdoffman/2026/05/04/turn-it-off-google-update-starts-scanning-your-gmail/?utm_source=bluesky&utm_medium=social&utm_campaign=forbes
    Like
    Yay
    Sad
    11
    3 Comments 2 Shares 1K Views
  • Samskabelsen af AI-strategier gennem dialog og samarbejde



    At samskabe AI-strategier med medarbejderne indebærer et fundamentalt skift i ledelsesstilen fra topstyrede diktater til et aktivt og lyttende samarbejde.



    Kort sagt bygger samskabelse af AI-strategier på erkendelsen af, at den hurtigste og mest effektive vej til at få succes med ny teknologi er at arbejde sammen med de mennesker, man beder om at bruge den, og ikke udenom dem.



    I stedet for at ledelsen blot annoncerer urealistiske mål uden vejledning – hvilket ofte fører til ineffektivt arbejdsprocesser og modstand – betyder samskabelse følgende i praksis:



    A) Samtaler frem for udmeldinger:

    Ledere bør udskifte ensidige annonceringer med dialog og erstatte færdige svar med nysgerrige spørgsmål.



    B) Fokus på meningsfuldt arbejde ('augmentation'):

    I stedet for blot at implementere AI for at automatisere processer, handler samskabelse om at tale med medarbejderne om, hvordan teknologien kan hjælpe dem med at fokusere på de opgaver, der giver deres arbejde mest mening. Denne strategi fokuserer på at "forstærke" og understøtte medarbejderen frem for at erstatte vedkommende.



    C) Skabelse af processuel retfærdighed:

    Når ledere kommunikerer tydeligt og rent faktisk lytter til de involverede medarbejdere, opstår der en følelse af "procedural justice" (processuel retfærdighed) omkring de nye teknologier. Dette gør det langt mere sandsynligt, at medarbejderne vil acceptere og støtte de nye AI-politikker.



    D) Udnyttelse af fælles viden:

    Ved at samle ledere og medarbejdere i et fælles, samarbejdende mindset, kan virksomheden langt bedre gøre brug af alles samlede viden og erfaring.





    Læs artiklen her :

    https://hbr.org/2026/04/empathetic-leadership-can-make-or-break-ai-adoption
    Samskabelsen af AI-strategier gennem dialog og samarbejde At samskabe AI-strategier med medarbejderne indebærer et fundamentalt skift i ledelsesstilen fra topstyrede diktater til et aktivt og lyttende samarbejde. Kort sagt bygger samskabelse af AI-strategier på erkendelsen af, at den hurtigste og mest effektive vej til at få succes med ny teknologi er at arbejde sammen med de mennesker, man beder om at bruge den, og ikke udenom dem. I stedet for at ledelsen blot annoncerer urealistiske mål uden vejledning – hvilket ofte fører til ineffektivt arbejdsprocesser og modstand – betyder samskabelse følgende i praksis: A) Samtaler frem for udmeldinger: Ledere bør udskifte ensidige annonceringer med dialog og erstatte færdige svar med nysgerrige spørgsmål. B) Fokus på meningsfuldt arbejde ('augmentation'): I stedet for blot at implementere AI for at automatisere processer, handler samskabelse om at tale med medarbejderne om, hvordan teknologien kan hjælpe dem med at fokusere på de opgaver, der giver deres arbejde mest mening. Denne strategi fokuserer på at "forstærke" og understøtte medarbejderen frem for at erstatte vedkommende. C) Skabelse af processuel retfærdighed: Når ledere kommunikerer tydeligt og rent faktisk lytter til de involverede medarbejdere, opstår der en følelse af "procedural justice" (processuel retfærdighed) omkring de nye teknologier. Dette gør det langt mere sandsynligt, at medarbejderne vil acceptere og støtte de nye AI-politikker. D) Udnyttelse af fælles viden: Ved at samle ledere og medarbejdere i et fælles, samarbejdende mindset, kan virksomheden langt bedre gøre brug af alles samlede viden og erfaring. Læs artiklen her : https://hbr.org/2026/04/empathetic-leadership-can-make-or-break-ai-adoption
    Like
    1
    0 Comments 0 Shares 744 Views
  • Drømmer du om at sætte dit præg på fremtidens byer?

    Ringsted Kommune søger to universitetspraktikanter til efteråret 2026 – og det er en chance du ikke vil gå glip af!

    Ringsted er en kommune i vækst med store ambitioner for byliv, bynatur og klimatilpasning. Som praktikant kommer du helt ind i maskinrummet og arbejder med projekter, der virkelig betyder noget

    Du kan bl.a. få fingrene i:
    Nyt boligområde ved Ringsted Å med fokus på naturpark og klimaprofil
    Byomdannelse ved Ringsted Station – fra industriområde til levende bydel
    Ringsted bymidte med fokus på byliv, detailhandel og forskønnelse af byrum

    De leder efter dig, der:
    Studerer byplanlægning, landskabsarkitektur, urban design eller lignende
    Er nysgerrig, engageret og trives i et team med højt humør
    Har lyst til ansvar og praksisnære opgaver under kyndig vejledning

    Praktikken er på fuldtid og byder på en månedlig erkendtlighed

    Og så er arbejdspladsen kun 33 minutter fra København H – nem at nå med tog!

    Find jobopslaget via linket: https://studerendeonline.dk/job/2992722/

    #Praktik #Byplanlægning #Klimatilpasning #Bynatur #Byudvikling #RingstedKommune #Landskabsarkitektur #UrbanDesign #Praktikant #JobOpslag #Danmark #Planlægning
    🏙️ Drømmer du om at sætte dit præg på fremtidens byer? Ringsted Kommune søger to universitetspraktikanter til efteråret 2026 – og det er en chance du ikke vil gå glip af! 👇 Ringsted er en kommune i vækst med store ambitioner for byliv, bynatur og klimatilpasning. Som praktikant kommer du helt ind i maskinrummet og arbejder med projekter, der virkelig betyder noget 🌿 Du kan bl.a. få fingrene i: 🏡 Nyt boligområde ved Ringsted Å med fokus på naturpark og klimaprofil 🏗️ Byomdannelse ved Ringsted Station – fra industriområde til levende bydel 🛍️ Ringsted bymidte med fokus på byliv, detailhandel og forskønnelse af byrum De leder efter dig, der: 🎓 Studerer byplanlægning, landskabsarkitektur, urban design eller lignende 💡 Er nysgerrig, engageret og trives i et team med højt humør 🤝 Har lyst til ansvar og praksisnære opgaver under kyndig vejledning Praktikken er på fuldtid og byder på en månedlig erkendtlighed 📍 Og så er arbejdspladsen kun 33 minutter fra København H – nem at nå med tog! 🚆 Find jobopslaget via linket: https://studerendeonline.dk/job/2992722/ #Praktik #Byplanlægning #Klimatilpasning #Bynatur #Byudvikling #RingstedKommune #Landskabsarkitektur #UrbanDesign #Praktikant #JobOpslag #Danmark #Planlægning
    Like
    1
    0 Comments 0 Shares 1K Views
  • Så har jeg bixet en lang OPDATERET vejledning til SOCii med illustrationer, så vedhæftet som pdf. (Der kommer sikkert mindst én til)

    Sig til, hvis der er fejl, vrøvl, mangler noget...

    å del bare løs, hvis I kender nogen, der skal bruge en lang. Den korte står som artikel.

    Nyt opslag, da man ikke kan ændre i vedhæftninger eller sætte filer i kommentarer.
    Så har jeg bixet en lang OPDATERET vejledning til SOCii med illustrationer, så vedhæftet som pdf. (Der kommer sikkert mindst én til) Sig til, hvis der er fejl, vrøvl, mangler noget... å del bare løs, hvis I kender nogen, der skal bruge en lang. Den korte står som artikel. Nyt opslag, da man ikke kan ændre i vedhæftninger eller sætte filer i kommentarer.
    File Type: pdf
    Like
    Yay
    8
    0 Comments 0 Shares 2K Views
  • Aarhus Camino går i luften og vi er glade for at være med som værter


    Tekst fra hjemmesiden: "Aarhus Camino er et dansk pilgrimsinspireret vandreprojekt, formet af ånden fra Camino de Santiago.

    Det er Danmarks første fuldt inkluderende Camino, designet til at byde deltagere i alle aldre, med forskellige evner og kulturelle eller spirituelle baggrunde velkommen – herunder personer med nedsat mobilitet.

    ​Da Aarhus Camino ønsker at tiltrække deltagere fra hele verden, er hjemmesiden på engelsk frem for dansk.

    Projektet inviterer vandrere fra forskellige lande til at udforske Danmarks landskaber gennem mindful vandring, personlig refleksion og fællesskab.

    Ruterne omfatter “Øernes Vej,” “Bjergruten” og “Sten- og Vandvejen,” tilpasset forskellige interesser og konditionsniveauer, med tilgængelige muligheder for familier, barnevogne og personer med begrænset mobilitet.

    Detaljerede vejledninger hjælper nye pilgrimme med at navigere ruterne sikkert og meningsfuldt, og der arrangeres også regelmæssige gruppevandringer (mere info via aarhuscamino@gmail.com)."

    Se mere her: https://www.aarhuscamino.com/

    #alberque #vandrecafe #vandreherberg #cykelcafe #cykelherberg #pilgrim #noshitjustpeaceandpassion #makesimplelifegreatagain
    <h2>Aarhus Camino går i luften og vi er glade for at være med som værter</h2> Tekst fra hjemmesiden: "Aarhus Camino er et dansk pilgrimsinspireret vandreprojekt, formet af ånden fra Camino de Santiago. Det er Danmarks første fuldt inkluderende Camino, designet til at byde deltagere i alle aldre, med forskellige evner og kulturelle eller spirituelle baggrunde velkommen – herunder personer med nedsat mobilitet. ​Da Aarhus Camino ønsker at tiltrække deltagere fra hele verden, er hjemmesiden på engelsk frem for dansk. Projektet inviterer vandrere fra forskellige lande til at udforske Danmarks landskaber gennem mindful vandring, personlig refleksion og fællesskab. Ruterne omfatter “Øernes Vej,” “Bjergruten” og “Sten- og Vandvejen,” tilpasset forskellige interesser og konditionsniveauer, med tilgængelige muligheder for familier, barnevogne og personer med begrænset mobilitet. Detaljerede vejledninger hjælper nye pilgrimme med at navigere ruterne sikkert og meningsfuldt, og der arrangeres også regelmæssige gruppevandringer (mere info via aarhuscamino@gmail.com)." Se mere her: https://www.aarhuscamino.com/ #alberque #vandrecafe #vandreherberg #cykelcafe #cykelherberg #pilgrim #noshitjustpeaceandpassion #makesimplelifegreatagain
    Yay
    Like
    Love
    5
    0 Comments 0 Shares 2K Views

  • **Digital frihed? Ja tak!**

    Det er ingen hemmelighed, at jeg er en af dem, der foretrækker at være anonym, når jeg søger på nettet. Jeg bryder mig ikke om tanken
    om, at al min aktivitet bliver logget, hver gang jeg besøger en hjemmeside.

    Der er selvfølgelig nogle, der synes, det kan være fuldstændig ligegyldigt, hvad alle tech-firmaerne og vores regering ved om dem. Men
    dem er jeg absolut ikke imellem. Til daglig bruger jeg en betalt VPN-service og kører med de højeste sikkerhedsstandarder i min
    browser, som for det meste er **LibreWolf**.

    Når jeg diskuterer digital frihed med folk, jeg kender, er der mange, der ikke forstår, hvorfor det betyder så meget for mig. *"Hvis
    man ikke gør noget ulovligt, har man jo ikke noget at skjule,"* siger de. Men for mig handler det om værdighed. Det er ikke alt ved
    mig, der skal være tilgængeligt. Man kan sammenligne det lidt med, at hvis jeg besøger en restaurant og skal på toilettet, så er det,
    jeg laver derinde, ikke ulovligt – men jeg lukker stadig døren. Sådan har jeg det også på nettet.

    Derfor bliver jeg irriteret, når jeg hører, at både EU og vores egen regering vil have VPN-firmaerne til at logge min aktivitet. Det
    er jo netop for at undgå at blive logget, at jeg betaler for en VPN.

    Jeg er derfor gået i gang med at finde alternativer. Hvis jeg har brug for at smække døren i, har jeg i den forbindelse prøvet et par
    styresystemer, der giver mig maksimal anonymitet på nettet.

    ### **Whonix**
    https://www.whonix.org/
    Det første, jeg prøvede, var **Whonix**. Selvom Whonix er en Linux-distribution, kan det fungere på alle platforme og skal installeres
    som en virtuel maskine. Jeg har fået det til at køre både på en Windows-maskine og på en PC med **Pop!_OS**. Selve installationen vil
    jeg ikke komme nærmere ind på, men jeg kan nævne, at det var forholdsvis nemt at installere på Windows med **VirtualBox**. Til gengæld
    var det en mere kompliceret omgang på Pop!_OS, fordi jeg ikke kunne få VirtualBox til at virke og i stedet installerede det med
    **KVM/QEMU Virtual Machine Manager**. Der er god vejledning på Whonix’ hjemmeside, men man skal holde tungen lige i munden.

    Brugen af Whonix kræver, at man bruger tid på at sætte sig ind i, hvordan det virker. Man skal være klar over, at al internettrafik
    går gennem **Tor-browseren**. Til gengæld er døren smækket hårdt i, og jeg tænker, at hvis man ikke lige er på kant med FBI eller CIA,
    så er man sikker.

    Mange har den fejlopfattelse, at Tor-browseren kun er til **Dark Web**, men den fungerer også på det almindelige internet. Man skal
    dog være opmærksom på, at den måde, Tor fungerer på, gør det meget langsomt. Det er fint nok, hvis man i fred og ro vil læse
    Enhedslistens partiprogram, men tunge ting som video kræver mere tålmodighed, end jeg er i besiddelse af.

    **Konklusionen på Whonix** er, at jeg har prøvet det, men det bliver ikke noget, jeg kommer til at bruge til daglig. Men det kan
    sagtens være en god løsning for andre.

    Forsættes i kommentar spor !

    #digital-frihed #danmark-skifter #whonix #tails #linux

    **Digital frihed? Ja tak!** Det er ingen hemmelighed, at jeg er en af dem, der foretrækker at være anonym, når jeg søger på nettet. Jeg bryder mig ikke om tanken om, at al min aktivitet bliver logget, hver gang jeg besøger en hjemmeside. Der er selvfølgelig nogle, der synes, det kan være fuldstændig ligegyldigt, hvad alle tech-firmaerne og vores regering ved om dem. Men dem er jeg absolut ikke imellem. Til daglig bruger jeg en betalt VPN-service og kører med de højeste sikkerhedsstandarder i min browser, som for det meste er **LibreWolf**. Når jeg diskuterer digital frihed med folk, jeg kender, er der mange, der ikke forstår, hvorfor det betyder så meget for mig. *"Hvis man ikke gør noget ulovligt, har man jo ikke noget at skjule,"* siger de. Men for mig handler det om værdighed. Det er ikke alt ved mig, der skal være tilgængeligt. Man kan sammenligne det lidt med, at hvis jeg besøger en restaurant og skal på toilettet, så er det, jeg laver derinde, ikke ulovligt – men jeg lukker stadig døren. Sådan har jeg det også på nettet. Derfor bliver jeg irriteret, når jeg hører, at både EU og vores egen regering vil have VPN-firmaerne til at logge min aktivitet. Det er jo netop for at undgå at blive logget, at jeg betaler for en VPN. Jeg er derfor gået i gang med at finde alternativer. Hvis jeg har brug for at smække døren i, har jeg i den forbindelse prøvet et par styresystemer, der giver mig maksimal anonymitet på nettet. ### **Whonix** https://www.whonix.org/ Det første, jeg prøvede, var **Whonix**. Selvom Whonix er en Linux-distribution, kan det fungere på alle platforme og skal installeres som en virtuel maskine. Jeg har fået det til at køre både på en Windows-maskine og på en PC med **Pop!_OS**. Selve installationen vil jeg ikke komme nærmere ind på, men jeg kan nævne, at det var forholdsvis nemt at installere på Windows med **VirtualBox**. Til gengæld var det en mere kompliceret omgang på Pop!_OS, fordi jeg ikke kunne få VirtualBox til at virke og i stedet installerede det med **KVM/QEMU Virtual Machine Manager**. Der er god vejledning på Whonix’ hjemmeside, men man skal holde tungen lige i munden. Brugen af Whonix kræver, at man bruger tid på at sætte sig ind i, hvordan det virker. Man skal være klar over, at al internettrafik går gennem **Tor-browseren**. Til gengæld er døren smækket hårdt i, og jeg tænker, at hvis man ikke lige er på kant med FBI eller CIA, så er man sikker. Mange har den fejlopfattelse, at Tor-browseren kun er til **Dark Web**, men den fungerer også på det almindelige internet. Man skal dog være opmærksom på, at den måde, Tor fungerer på, gør det meget langsomt. Det er fint nok, hvis man i fred og ro vil læse Enhedslistens partiprogram, men tunge ting som video kræver mere tålmodighed, end jeg er i besiddelse af. **Konklusionen på Whonix** er, at jeg har prøvet det, men det bliver ikke noget, jeg kommer til at bruge til daglig. Men det kan sagtens være en god løsning for andre. Forsættes i kommentar spor ! #digital-frihed #danmark-skifter #whonix #tails #linux
    Yay
    Like
    11
    3 Comments 0 Shares 1K Views
  • Jeg er jobsøgende.
    Det er svært.
    Ikke at finde jobopslag der matcher. Det er der rigeligt af. (Lige nu en liste med 15 inden for 10km af min bolig.)
    Men det er svært at søge.

    Man skal sælge sig selv på papir. De fleste vejledninger anbefaler 2 siders CV og 1 side ansøgning. På 3 A4 sider, skal jeg slå igennem og vise lige præcis hvorfor jeg er den bedste at kalde til samtale.
    Det er lidt som at sælge sig selv. Man skal udstille sig og fremvise sig, og sende det til fremmede. Skrive: tag mig, tag mig! Mens man ved at 50 andre jobsøgere skriver de samme salgstaler. Og eftersom det er akademiske jobs, så sælger jeg ikke kun min tilstedeværelse, min krop, jeg sælger også ting der er inde i mit hoved.
    Det er svært at skrive sådan en slagstale.

    Jeg sidder og kigger på papiret og på CVet og fundere i timevis. Jeg har noter, markeret sætninger i jobopslaget, læst mig igennem virksomhedens hjemmesider. Lagt alt klart. Og stadig er ansøgning og CV blankt.
    Det er ikke svært for mig at lave lange opslag på SOCii, Tumblr eller andre platforme. Jeg får hurtigt skrevet side op og side ned. Det er svært at stoppe.
    Men jobansøgningeskladden er tom.

    Jeg ville ønske man kunne nøjes med at sende CV og så komme til samtale. Jeg har så meget nemmere ved at præsentere mig selv og mine kompetencer og kvalifikationer til en samtale. Der kan man mærke om kemien virker og læse den anden person, og så formulerer sine egenskaber på den måde der virker bedst i situationen. Det er selvfølgeligt meget for arbejdsgivere, hvis de skal have 100 ansøgere der har vist interesse forbi. Og det er ikke en fordel, for dem der har nemmere ved at sælge sig selv på skrift, men fryser ved en samtale. Men jeg vil gerne slippe for den blanke A4 side og i stedet komme forbi og se hinanden an.
    Jeg er jobsøgende. Det er svært. Ikke at finde jobopslag der matcher. Det er der rigeligt af. (Lige nu en liste med 15 inden for 10km af min bolig.) Men det er svært at søge. Man skal sælge sig selv på papir. De fleste vejledninger anbefaler 2 siders CV og 1 side ansøgning. På 3 A4 sider, skal jeg slå igennem og vise lige præcis hvorfor jeg er den bedste at kalde til samtale. Det er lidt som at sælge sig selv. Man skal udstille sig og fremvise sig, og sende det til fremmede. Skrive: tag mig, tag mig! Mens man ved at 50 andre jobsøgere skriver de samme salgstaler. Og eftersom det er akademiske jobs, så sælger jeg ikke kun min tilstedeværelse, min krop, jeg sælger også ting der er inde i mit hoved. Det er svært at skrive sådan en slagstale. Jeg sidder og kigger på papiret og på CVet og fundere i timevis. Jeg har noter, markeret sætninger i jobopslaget, læst mig igennem virksomhedens hjemmesider. Lagt alt klart. Og stadig er ansøgning og CV blankt. Det er ikke svært for mig at lave lange opslag på SOCii, Tumblr eller andre platforme. Jeg får hurtigt skrevet side op og side ned. Det er svært at stoppe. Men jobansøgningeskladden er tom. Jeg ville ønske man kunne nøjes med at sende CV og så komme til samtale. Jeg har så meget nemmere ved at præsentere mig selv og mine kompetencer og kvalifikationer til en samtale. Der kan man mærke om kemien virker og læse den anden person, og så formulerer sine egenskaber på den måde der virker bedst i situationen. Det er selvfølgeligt meget for arbejdsgivere, hvis de skal have 100 ansøgere der har vist interesse forbi. Og det er ikke en fordel, for dem der har nemmere ved at sælge sig selv på skrift, men fryser ved en samtale. Men <i>jeg</i> vil gerne slippe for den blanke A4 side og i stedet komme forbi og se hinanden an.
    Like
    6
    12 Comments 0 Shares 845 Views
  • Gruppe, se administrator (Web vejledning)

    1. Klik på klik på "Medlemmer"
    2. Klik på "Administratorer"

    Alle vejledninger:
    https://socii.dk/posts/36501

    Dato for implementering: 19.02.2026

    #sociifix
    Gruppe, se administrator (Web vejledning) 1. Klik på klik på "Medlemmer" 2. Klik på "Administratorer" Alle vejledninger: https://socii.dk/posts/36501 Dato for implementering: 19.02.2026 #sociifix
    Yay
    Like
    Love
    8
    0 Comments 0 Shares 591 Views
  • Billede, tilføj banner (Web vejledning)

    1. Klik på klik på kamera på din profil, side, gruppe eller begivenhed
    - Vælg Foto
    - Upload billede
    • Vælg billede
    • Klik på åben
    • Placere banner rigtigt
    • Klik på flueben i hjørnet, hvor du før klikkede på kameraet
    2. Klik på "beskæring" billede, for at ændre placering på dit banner.

    Anbefalet banner størrelse:
    400x1400 Pixel (Kilde: https://socii.dk/support/tickets/102 )

    Alle vejledninger:
    https://socii.dk/posts/36501

    #sociifix
    Billede, tilføj banner (Web vejledning) 1. Klik på klik på kamera på din profil, side, gruppe eller begivenhed - Vælg Foto - Upload billede • Vælg billede • Klik på åben • Placere banner rigtigt • Klik på flueben i hjørnet, hvor du før klikkede på kameraet 2. Klik på "beskæring" billede, for at ændre placering på dit banner. Anbefalet banner størrelse: 400x1400 Pixel (Kilde: https://socii.dk/support/tickets/102 ) Alle vejledninger: https://socii.dk/posts/36501 #sociifix
    Yay
    Like
    9
    0 Comments 0 Shares 677 Views
More Results

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In