• Husk fernisering på søndag.
    Husk fernisering på søndag.
    Yay
    Love
    6
    0 Kommentarer 0 Delinger 285 Visninger
  • Så er der fernisering med mine billeder fra København!
    Så er der fernisering med mine billeder fra København!
    Yay
    Love
    4
    0 Kommentarer 0 Delinger 321 Visninger
  • Så er der lidt pr for Tårnbymalerne som holder fernisering
    Så er der lidt pr for Tårnbymalerne som holder fernisering
    Yay
    Like
    Love
    14
    0 Kommentarer 0 Delinger 505 Visninger
  • #fernisering i lørdags på Hvidovre Censurerede Udstilling. Udstillingen kan ses frem til 28. Februar, og man kan møde mig d. 17.02. Kl. 15-17. Det er på Hvidovre Hovedbibliotek

    #kunstudstilling #kunst #keramiker
    #fernisering i lørdags på Hvidovre Censurerede Udstilling. Udstillingen kan ses frem til 28. Februar, og man kan møde mig d. 17.02. Kl. 15-17. Det er på Hvidovre Hovedbibliotek #kunstudstilling #kunst #keramiker
    Yay
    Like
    Love
    12
    0 Kommentarer 0 Delinger 881 Visninger
  • Du inviteres til fernisering 🖼

    Fernisering i Sal A i Medborgerhuset, Bindslevs Plads, Silkeborg. 
    Fredag den 5. september kl. 15-18

    Her udstiller jeg et af mine værker sammen med andre kunstnere værker. Hvis du ikke kan komme til ferniseringen, kan du også komme forbi og kigge enten den 6. eller 7. september.

    Læs mere om eventet på min hjemmeside https://keramirakeramik.dk/category/arrangementer
    Du inviteres til fernisering 🤗 🥂 🖼 ⚱️ Fernisering i Sal A i Medborgerhuset, Bindslevs Plads, Silkeborg.  Fredag den 5. september kl. 15-18 Her udstiller jeg et af mine værker sammen med andre kunstnere værker. Hvis du ikke kan komme til ferniseringen, kan du også komme forbi og kigge enten den 6. eller 7. september. Læs mere om eventet på min hjemmeside https://keramirakeramik.dk/category/arrangementer
    0 Kommentarer 1 Delinger 755 Visninger
  • Kik forbi til fernisering på fredag kl. 13-17.
    Måske er der en, der læser et digt op
    Kik forbi til fernisering på fredag kl. 13-17. Måske er der en, der læser et digt op 😉
    0 Kommentarer 0 Delinger 294 Visninger
  • Tak til alle der kiggede forbi ferniseringen i dag til Issei Watanabe – East Meets West. Det var en fornøjelse at dele udstillingen med jer!
    Næste åbningsdag er tirsdag d. 10/06 – vi glæder os til at byde flere velkommen i udstillingen.
    MM
    Tak til alle der kiggede forbi ferniseringen i dag til Issei Watanabe – East Meets West. Det var en fornøjelse at dele udstillingen med jer! Næste åbningsdag er tirsdag d. 10/06 – vi glæder os til at byde flere velkommen i udstillingen. 📸MM
    Like
    Yay
    4
    0 Kommentarer 0 Delinger 628 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind