• Husk fernisering på søndag.
    Husk fernisering på søndag.
    Yay
    Love
    6
    0 Comments 0 Shares 282 Views
  • Så er der fernisering med mine billeder fra København!
    Så er der fernisering med mine billeder fra København!
    Yay
    Love
    4
    0 Comments 0 Shares 318 Views
  • Så er der lidt pr for Tårnbymalerne som holder fernisering
    Så er der lidt pr for Tårnbymalerne som holder fernisering
    Yay
    Like
    Love
    14
    0 Comments 0 Shares 503 Views
  • #fernisering i lørdags på Hvidovre Censurerede Udstilling. Udstillingen kan ses frem til 28. Februar, og man kan møde mig d. 17.02. Kl. 15-17. Det er på Hvidovre Hovedbibliotek

    #kunstudstilling #kunst #keramiker
    #fernisering i lørdags på Hvidovre Censurerede Udstilling. Udstillingen kan ses frem til 28. Februar, og man kan møde mig d. 17.02. Kl. 15-17. Det er på Hvidovre Hovedbibliotek #kunstudstilling #kunst #keramiker
    Yay
    Like
    Love
    12
    0 Comments 0 Shares 879 Views
  • Du inviteres til fernisering 🖼

    Fernisering i Sal A i Medborgerhuset, Bindslevs Plads, Silkeborg. 
    Fredag den 5. september kl. 15-18

    Her udstiller jeg et af mine værker sammen med andre kunstnere værker. Hvis du ikke kan komme til ferniseringen, kan du også komme forbi og kigge enten den 6. eller 7. september.

    Læs mere om eventet på min hjemmeside https://keramirakeramik.dk/category/arrangementer
    Du inviteres til fernisering 🤗 🥂 🖼 ⚱️ Fernisering i Sal A i Medborgerhuset, Bindslevs Plads, Silkeborg.  Fredag den 5. september kl. 15-18 Her udstiller jeg et af mine værker sammen med andre kunstnere værker. Hvis du ikke kan komme til ferniseringen, kan du også komme forbi og kigge enten den 6. eller 7. september. Læs mere om eventet på min hjemmeside https://keramirakeramik.dk/category/arrangementer
    0 Comments 1 Shares 752 Views
  • Kik forbi til fernisering på fredag kl. 13-17.
    Måske er der en, der læser et digt op
    Kik forbi til fernisering på fredag kl. 13-17. Måske er der en, der læser et digt op 😉
    0 Comments 0 Shares 291 Views
  • Tak til alle der kiggede forbi ferniseringen i dag til Issei Watanabe – East Meets West. Det var en fornøjelse at dele udstillingen med jer!
    Næste åbningsdag er tirsdag d. 10/06 – vi glæder os til at byde flere velkommen i udstillingen.
    MM
    Tak til alle der kiggede forbi ferniseringen i dag til Issei Watanabe – East Meets West. Det var en fornøjelse at dele udstillingen med jer! Næste åbningsdag er tirsdag d. 10/06 – vi glæder os til at byde flere velkommen i udstillingen. 📸MM
    Like
    Yay
    4
    0 Comments 0 Shares 626 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In