• https://sirugly1.blogspot.com/2026/05/intro.html
    https://sirugly1.blogspot.com/2026/05/intro.html
    Intro....
    Livet Universet og alt det der - bare En Dag Ad Gangen
    Love
    Yay
    Like
    11
    1 Kommentarer 0 Delinger 279 Visninger
  • Dette skønne vinterbillede af Folmer Bendtsen (1907-1993) passer sandelig til årstiden. Billedet er fra hans yndlingsområde Alexandravej på det Ydre Nørrebro, og malet i 1953. -- Læs mere om Folmer Bendtsen her: https://kobenhavnermalere.blogspot.com/2023/12/folmer-bendtsen-1907-1993.html

    Billedet er på auktion hos:
    https://bruun-rasmussen.dk/m/lots/F911A3CD596F
    Dette skønne vinterbillede af Folmer Bendtsen (1907-1993) passer sandelig til årstiden. Billedet er fra hans yndlingsområde Alexandravej på det Ydre Nørrebro, og malet i 1953. -- Læs mere om Folmer Bendtsen her: https://kobenhavnermalere.blogspot.com/2023/12/folmer-bendtsen-1907-1993.html Billedet er på auktion hos: https://bruun-rasmussen.dk/m/lots/F911A3CD596F
    Like
    Love
    Yay
    12
    2 Kommentarer 0 Delinger 483 Visninger
  • https://wonkhe.com/blogs/data-steward-is-just-one-of-the-missing-21st-century-professions-that-universities-could-be-creating/
    https://wonkhe.com/blogs/data-steward-is-just-one-of-the-missing-21st-century-professions-that-universities-could-be-creating/
    WONKHE.COM
    “Data steward” is just one of the missing 21st-century professions that universities could be creating
    At King's College London the Data Empowerment Clinic is building a new profession: the data steward. Sylvie Delacroix posits the example as a model for other "missing" professional roles
    0 Kommentarer 0 Delinger 318 Visninger
  • Hæklede roser
    Hæklet i bomuld 4/8.

    Opskrift af Kreative Ellesgaard
    Kilde: https://kreativeellesgaard.blogspot.com/
    Hæklede roser 🌹 Hæklet i bomuld 4/8. Opskrift af Kreative Ellesgaard Kilde: https://kreativeellesgaard.blogspot.com/
    Like
    Love
    Yay
    3
    0 Kommentarer 0 Delinger 617 Visninger
  • https://sirugly1.blogspot.com/2025/12/op-m-sig.html
    https://sirugly1.blogspot.com/2025/12/op-m-sig.html
    Op mæ' sig....
    Livet Universet og alt det der - bare En Dag Ad Gangen
    Love
    Like
    Yay
    10
    0 Kommentarer 0 Delinger 317 Visninger
  • https://sirugly1.blogspot.com/2025/12/det-star-ikke-ligefrem-i-k.html
    https://sirugly1.blogspot.com/2025/12/det-star-ikke-ligefrem-i-k.html
    Det står ikke ligefrem i kø......
    Livet Universet og alt det der - bare En Dag Ad Gangen
    Love
    5
    2 Kommentarer 0 Delinger 237 Visninger
  • Jeg har valgt IKKE at stemme i år til kommunevalget. Ikke fordi jeg ikke er politisk eller fordi jeg ikke ved hvad jeg skal stemme. Men ene og alene af den grund at det er en protest at vores lokale politikere igennem de sidste 8 år har sagt det samme som de altid siger og intet sker på nogen områder - alt er tværtimod blevet værre.

    Det eneste tidspunkt man høre fra dem er op til valget, fordi de så gerne vil blive siddende på deres taburetter, resten af året høre man intet fra dem.

    Politikerne burde tænke mere som en virksomhed, Markedsfør dem selv mere i hverdagen når der er sket noget i ens lokalesamfund. Så burde de RÅBE det ud til borgerne. Sådan gør virksomhederne, de har nyhedsbreve, de har blogs, de har sociale medier osv.... det kunne politikerne lære noget af.

    Vi sidder her i kommunerne og aner ikke hvad der sker i ens lokale samfund. Det kan da godt være at politikerne har gjort noget godt, hvem ved? Hvor skulle vi vide det fra? Vi får jo intet at vide....
    Jeg har valgt IKKE at stemme i år til kommunevalget. Ikke fordi jeg ikke er politisk eller fordi jeg ikke ved hvad jeg skal stemme. Men ene og alene af den grund at det er en protest at vores lokale politikere igennem de sidste 8 år har sagt det samme som de altid siger og intet sker på nogen områder - alt er tværtimod blevet værre. Det eneste tidspunkt man høre fra dem er op til valget, fordi de så gerne vil blive siddende på deres taburetter, resten af året høre man intet fra dem. Politikerne burde tænke mere som en virksomhed, Markedsfør dem selv mere i hverdagen når der er sket noget i ens lokalesamfund. Så burde de RÅBE det ud til borgerne. Sådan gør virksomhederne, de har nyhedsbreve, de har blogs, de har sociale medier osv.... det kunne politikerne lære noget af. Vi sidder her i kommunerne og aner ikke hvad der sker i ens lokale samfund. Det kan da godt være at politikerne har gjort noget godt, hvem ved? Hvor skulle vi vide det fra? Vi får jo intet at vide.... 🤨
    Like
    Sad
    2
    7 Kommentarer 0 Delinger 521 Visninger
  • https://sirugly1.blogspot.com/2025/11/uro.html
    https://sirugly1.blogspot.com/2025/11/uro.html
    Uro
    Livet Universet og alt det der - bare En Dag Ad Gangen
    0 Kommentarer 0 Delinger 322 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind