• Hvis ikke den her platform når 2000 brugere inden ugen er omme, tænker jeg at jeg skifter tilbage til Facebook.

    #BoomerPower
    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola
    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenPepsiCola
    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenMcDonalds
    Hvis ikke den her platform når 2000 brugere inden ugen er omme, tænker jeg at jeg skifter tilbage til Facebook. #BoomerPower #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenPepsiCola #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenMcDonalds
    2 Comments 0 Shares 2K Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In