• Hvis ikke den her platform når 2000 brugere inden ugen er omme, tænker jeg at jeg skifter tilbage til Facebook.

    #BoomerPower
    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola
    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenPepsiCola
    #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenMcDonalds
    Hvis ikke den her platform når 2000 brugere inden ugen er omme, tænker jeg at jeg skifter tilbage til Facebook. #BoomerPower #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenCocaCola #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenPepsiCola #JegKanIkkeLeveIEnVerdenUdenMcDonalds
    2 Kommentarer 0 Delinger 2K Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind