• Solceller ja tak!
    Solceller ja tak Men! Det er så dejligt ude på landet. Frisk luft, fri natur... Det var der måske også da jeg som dreng voksede op på landet. Men når jeg nu kører fra Skive over Silkeborg til Århus, eller over Viborg til Randers eller.... ja så ser jeg kun store ensformige pløjemarker, stubmarker og i kortere perioder grønne...
    Like
    2
    11 Comments 0 Shares 526 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In