Solceller ja tak!
Solceller ja tak Men! Det er så dejligt ude på landet. Frisk luft, fri natur... Det var der måske også da jeg som dreng voksede op på landet. Men når jeg nu kører fra Skive over Silkeborg til Århus, eller over Viborg til Randers eller.... ja så ser jeg kun store ensformige pløjemarker, stubmarker og i kortere perioder grønne...
Like
2
11 Kommentarer 0 Delinger 525 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind