Loading
Jeg glemte at måle bunden…
så nu passer det ikke en skid
Det er tudegrimt, skævt, skåret med fukssvans
og sømmet sammen i ren desperation
Tømrer bliver jeg fandme aldrig
Det her ligner noget en vred bæver
har bygget efter tre øl
Og det værste?
Det står der ikke engang…
Nu skal jeg lave det hele om

#livetpålandet #ikketømmer
Jeg glemte at måle bunden… 📏 så nu passer det ikke en skid 🤦‍♂️ Det er tudegrimt, skævt, skåret med fukssvans🪚 og sømmet sammen i ren desperation 🔨 Tømrer bliver jeg fandme aldrig 😂 Det her ligner noget en vred bæver 🦫 har bygget efter tre øl 🍺 Og det værste? 😩 Det står der ikke engang… Nu skal jeg lave det hele om 🔁😅 #livetpålandet #ikketømmer
Like
Love
Haha
Yay
Wow
Sad
Angry
7
1
0

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In