Jeg glemte at måle bunden…
så nu passer det ikke en skid
Det er tudegrimt, skævt, skåret med fukssvans
og sømmet sammen i ren desperation
Tømrer bliver jeg fandme aldrig
Det her ligner noget en vred bæver
har bygget efter tre øl
Og det værste?
Det står der ikke engang…
Nu skal jeg lave det hele om

#livetpålandet #ikketømmer
Jeg glemte at måle bunden… 📏 så nu passer det ikke en skid 🤦‍♂️ Det er tudegrimt, skævt, skåret med fukssvans🪚 og sømmet sammen i ren desperation 🔨 Tømrer bliver jeg fandme aldrig 😂 Det her ligner noget en vred bæver 🦫 har bygget efter tre øl 🍺 Og det værste? 😩 Det står der ikke engang… Nu skal jeg lave det hele om 🔁😅 #livetpålandet #ikketømmer
Haha
7
1 Kommentarer 0 Delinger 2K Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind