-
6 Posts
-
3 Photos
-
0 Videos
-
Lives in Viborg, Denmark
-
From Århus, Denmark
-
16/12/1971
-
Followed by 12 people
Recent Updates
-
Mit rockorkester har en ny sang ude i dag. Hør den før din nabo!Mit rockorkester har en ny sang ude i dag. Hør den før din nabo!Vi har udgivet en helt ny fædrelandssang! Den hedder "Landkending", og du kan streame den fra Spotify lige her:
https://open.spotify.com/track/4HR7BI7MYennekvmTH9xyd?si=28f979f55c7548b0
Links til andre tjenester i kommentarerne.
Vi håber, du kan lide den. :-)0 Comments 0 Shares 264 Views
6
Please log in to like, share and comment! -
En her unavngiven kommune er så lidt begejstret for sine gartnere, at den har slået denne stilling op. Og ganske vist er jeg faktisk jobsøgende, men jeg tænker alligevel, at jobbet lyder en anelse for drakonisk til mig.En her unavngiven kommune er så lidt begejstret for sine gartnere, at den har slået denne stilling op. Og ganske vist er jeg faktisk jobsøgende, men jeg tænker alligevel, at jobbet lyder en anelse for drakonisk til mig.0 Comments 0 Shares 313 Views5
-
Det Hvide Hus har slået et AI-genereret billede af Trump og en pingvin op. ELSKER DR-journalistens kommentar.
Det Hvide Hus har slået et AI-genereret billede af Trump og en pingvin op. ELSKER DR-journalistens kommentar. 🙂3 Comments 0 Shares 351 Views8
-
En af de ting, jeg har (mis)brugt Facebook til gennem årene, er at opslå en syndflod af MORSOMME og UNDERFUNDIGE vittigheder (og ikke SPOR onkelagtige. Neeeeej da).
Jeg kan lige så godt straks meddele, at dén praksis kommer til at fortsætte herinde. Så er I advaret, og vi lægger hårdt ud med en lille fredagsfinurlighed i krydsfeltet mellem popmusik og it!
Sp.: Hvilken dansk sang fra 1963, skrevet af Otto Francker og Sejr Volmer-Sørensen og berømtgjort af Grete og Jørgen Ingmann, er meget populær blandt datacentermedarbejdere?
Sv.: Redundansevise!
Må herren være med os alle. God weekend derude!En af de ting, jeg har (mis)brugt Facebook til gennem årene, er at opslå en syndflod af MORSOMME og UNDERFUNDIGE vittigheder (og ikke SPOR onkelagtige. Neeeeej da). Jeg kan lige så godt straks meddele, at dén praksis kommer til at fortsætte herinde. Så er I advaret, og vi lægger hårdt ud med en lille fredagsfinurlighed i krydsfeltet mellem popmusik og it! Sp.: Hvilken dansk sang fra 1963, skrevet af Otto Francker og Sejr Volmer-Sørensen og berømtgjort af Grete og Jørgen Ingmann, er meget populær blandt datacentermedarbejdere? Sv.: Redundansevise! Må herren være med os alle. God weekend derude!0 Comments 0 Shares 729 Views
7
-
Så er jeg sørme også på Socii. Første skridt i retning væk fra Meta? Det håber jeg, at jeg kan nå i mål med. :-)Så er jeg sørme også på Socii. Første skridt i retning væk fra Meta? Det håber jeg, at jeg kan nå i mål med. :-)3 Comments 0 Shares 357 Views
10
More Stories