En af de ting, jeg har (mis)brugt Facebook til gennem årene, er at opslå en syndflod af MORSOMME og UNDERFUNDIGE vittigheder (og ikke SPOR onkelagtige. Neeeeej da).

Jeg kan lige så godt straks meddele, at dén praksis kommer til at fortsætte herinde. Så er I advaret, og vi lægger hårdt ud med en lille fredagsfinurlighed i krydsfeltet mellem popmusik og it!

Sp.: Hvilken dansk sang fra 1963, skrevet af Otto Francker og Sejr Volmer-Sørensen og berømtgjort af Grete og Jørgen Ingmann, er meget populær blandt datacentermedarbejdere?

Sv.: Redundansevise!

Må herren være med os alle. God weekend derude!
En af de ting, jeg har (mis)brugt Facebook til gennem årene, er at opslå en syndflod af MORSOMME og UNDERFUNDIGE vittigheder (og ikke SPOR onkelagtige. Neeeeej da). Jeg kan lige så godt straks meddele, at dén praksis kommer til at fortsætte herinde. Så er I advaret, og vi lægger hårdt ud med en lille fredagsfinurlighed i krydsfeltet mellem popmusik og it! Sp.: Hvilken dansk sang fra 1963, skrevet af Otto Francker og Sejr Volmer-Sørensen og berømtgjort af Grete og Jørgen Ingmann, er meget populær blandt datacentermedarbejdere? Sv.: Redundansevise! Må herren være med os alle. God weekend derude!
Haha
Like
Yay
7
0 Kommentarer 0 Delinger 729 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind