En af de ting, jeg har (mis)brugt Facebook til gennem årene, er at opslå en syndflod af MORSOMME og UNDERFUNDIGE vittigheder (og ikke SPOR onkelagtige. Neeeeej da).

Jeg kan lige så godt straks meddele, at dén praksis kommer til at fortsætte herinde. Så er I advaret, og vi lægger hårdt ud med en lille fredagsfinurlighed i krydsfeltet mellem popmusik og it!

Sp.: Hvilken dansk sang fra 1963, skrevet af Otto Francker og Sejr Volmer-Sørensen og berømtgjort af Grete og Jørgen Ingmann, er meget populær blandt datacentermedarbejdere?

Sv.: Redundansevise!

Må herren være med os alle. God weekend derude!
En af de ting, jeg har (mis)brugt Facebook til gennem årene, er at opslå en syndflod af MORSOMME og UNDERFUNDIGE vittigheder (og ikke SPOR onkelagtige. Neeeeej da). Jeg kan lige så godt straks meddele, at dén praksis kommer til at fortsætte herinde. Så er I advaret, og vi lægger hårdt ud med en lille fredagsfinurlighed i krydsfeltet mellem popmusik og it! Sp.: Hvilken dansk sang fra 1963, skrevet af Otto Francker og Sejr Volmer-Sørensen og berømtgjort af Grete og Jørgen Ingmann, er meget populær blandt datacentermedarbejdere? Sv.: Redundansevise! Må herren være med os alle. God weekend derude!
Haha
Like
Yay
7
0 Comments 0 Shares 729 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In