En ting er kuldioxid forureningen. Den er godnat men der kan man sige vi nok INGEN chance har i DK alligevel for at ændre. Men vi skal være gode eksempler og der kan vi lære resten af verden noget. Giv ikke op.
En ting er kuldioxid forureningen. Den er godnat men der kan man sige vi nok INGEN chance har i DK alligevel for at ændre. Men vi skal være gode eksempler og der kan vi lære resten af verden noget. Giv ikke op.
Love
1
0 Comments 0 Shares 611 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In