En ting er kuldioxid forureningen. Den er godnat men der kan man sige vi nok INGEN chance har i DK alligevel for at ændre. Men vi skal være gode eksempler og der kan vi lære resten af verden noget. Giv ikke op.
En ting er kuldioxid forureningen. Den er godnat men der kan man sige vi nok INGEN chance har i DK alligevel for at ændre. Men vi skal være gode eksempler og der kan vi lære resten af verden noget. Giv ikke op.
Love
1
0 Kommentarer 0 Delinger 611 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind