Så lykkedes det mig at vinde Mesterskabsspillet 1962 i det fantastiske spil "Heat: Pedal to the Metal". Vi er fire gutter, der mødes ca. en gang om måneden og dyster. To første pladser og en anden plads blev det til. Nok til at vinde serien 1962. 1961 serien vandt Peder Bondemand inden jul, men denne gang måtte han nøjes med 2. pladsen - til min store tilfredstillelse :-) Nu gælder det så 1963 serien, hvor "Skipper" og "Kæphøj" vil forsøge om de kan slå Peder og jeg af tronen.
Så lykkedes det mig at vinde Mesterskabsspillet 1962 i det fantastiske spil "Heat: Pedal to the Metal". Vi er fire gutter, der mødes ca. en gang om måneden og dyster. To første pladser og en anden plads blev det til. Nok til at vinde serien 1962. 1961 serien vandt Peder Bondemand inden jul, men denne gang måtte han nøjes med 2. pladsen - til min store tilfredstillelse :-) Nu gælder det så 1963 serien, hvor "Skipper" og "Kæphøj" vil forsøge om de kan slå Peder og jeg af tronen.
Like
1
0 Comments 0 Shares 9 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In