Så lykkedes det mig at vinde Mesterskabsspillet 1962 i det fantastiske spil "Heat: Pedal to the Metal". Vi er fire gutter, der mødes ca. en gang om måneden og dyster. To første pladser og en anden plads blev det til. Nok til at vinde serien 1962. 1961 serien vandt Peder Bondemand inden jul, men denne gang måtte han nøjes med 2. pladsen - til min store tilfredstillelse :-) Nu gælder det så 1963 serien, hvor "Skipper" og "Kæphøj" vil forsøge om de kan slå Peder og jeg af tronen.
Så lykkedes det mig at vinde Mesterskabsspillet 1962 i det fantastiske spil "Heat: Pedal to the Metal". Vi er fire gutter, der mødes ca. en gang om måneden og dyster. To første pladser og en anden plads blev det til. Nok til at vinde serien 1962. 1961 serien vandt Peder Bondemand inden jul, men denne gang måtte han nøjes med 2. pladsen - til min store tilfredstillelse :-) Nu gælder det så 1963 serien, hvor "Skipper" og "Kæphøj" vil forsøge om de kan slå Peder og jeg af tronen.
Like
1
0 Kommentarer 0 Delinger 9 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind