Jeg er født og opvokset i Benløse , - og i øvrigt døbt i Sct. Bendts Kirke , som i har som flot forside til gruppen . - Det er godt at der er lavet denne gruppe. - Kan være jeg hen ad vejen , lægger lidt billeder op , som min Morfar har taget i det gamle Ringsted.
Jeg er født og opvokset i Benløse , - og i øvrigt døbt i Sct. Bendts Kirke , som i har som flot forside til gruppen . - Det er godt at der er lavet denne gruppe. - Kan være jeg hen ad vejen , lægger lidt billeder op , som min Morfar har taget i det gamle Ringsted.
0 Comments 0 Shares 17 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In