Jeg er født og opvokset i Benløse , - og i øvrigt døbt i Sct. Bendts Kirke , som i har som flot forside til gruppen . - Det er godt at der er lavet denne gruppe. - Kan være jeg hen ad vejen , lægger lidt billeder op , som min Morfar har taget i det gamle Ringsted.
Jeg er født og opvokset i Benløse , - og i øvrigt døbt i Sct. Bendts Kirke , som i har som flot forside til gruppen . - Det er godt at der er lavet denne gruppe. - Kan være jeg hen ad vejen , lægger lidt billeder op , som min Morfar har taget i det gamle Ringsted.
0 Kommentarer 0 Delinger 16 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind