Her sidder jeg på min altan. Jeg læser#livsvidnet af birgitte baadegaard. Det er en god bog, med stof til eftertanke. Den slags bøger er de bedste at læse. Dem der handler om menneskeliv, om universets kraft og alt vi er, hver for sig og sammen.
Del gerne hvad du læser for tiden
Her sidder jeg på min altan. Jeg læser#livsvidnet af birgitte baadegaard. Det er en god bog, med stof til eftertanke. Den slags bøger er de bedste at læse. Dem der handler om menneskeliv, om universets kraft og alt vi er, hver for sig og sammen. Del gerne hvad du læser for tiden 🙏
Like
Love
4
2 Comments 0 Shares 192 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In