Her sidder jeg på min altan. Jeg læser#livsvidnet af birgitte baadegaard. Det er en god bog, med stof til eftertanke. Den slags bøger er de bedste at læse. Dem der handler om menneskeliv, om universets kraft og alt vi er, hver for sig og sammen.
Del gerne hvad du læser for tiden
Del gerne hvad du læser for tiden
Her sidder jeg på min altan. Jeg læser#livsvidnet af birgitte baadegaard. Det er en god bog, med stof til eftertanke. Den slags bøger er de bedste at læse. Dem der handler om menneskeliv, om universets kraft og alt vi er, hver for sig og sammen.
Del gerne hvad du læser for tiden 🙏