Her sidder jeg på min altan. Jeg læser#livsvidnet af birgitte baadegaard. Det er en god bog, med stof til eftertanke. Den slags bøger er de bedste at læse. Dem der handler om menneskeliv, om universets kraft og alt vi er, hver for sig og sammen.
Del gerne hvad du læser for tiden
Her sidder jeg på min altan. Jeg læser#livsvidnet af birgitte baadegaard. Det er en god bog, med stof til eftertanke. Den slags bøger er de bedste at læse. Dem der handler om menneskeliv, om universets kraft og alt vi er, hver for sig og sammen. Del gerne hvad du læser for tiden 🙏
Like
Love
4
2 Kommentarer 0 Delinger 192 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind