Så har man prøvet det med. Et jordskælv ud for Stevns af styrke 3,9 skubbede til vores hus i eftermiddags ca. 16.15. Vi mærkede det begge to. Det var som om, et mægtigt lufttryk skubbede til huset. Der var ikke nogen lyd, bare sådan et puf. Jeg var rundt og kigge, men der var ikke noget usædvanligt at se. Har I andre mærket noget?

Jeg har ikke noget foto at vise
Så har man prøvet det med. Et jordskælv ud for Stevns af styrke 3,9 skubbede til vores hus i eftermiddags ca. 16.15. Vi mærkede det begge to. Det var som om, et mægtigt lufttryk skubbede til huset. Der var ikke nogen lyd, bare sådan et puf. Jeg var rundt og kigge, men der var ikke noget usædvanligt at se. Har I andre mærket noget? Jeg har ikke noget foto at vise 😉
0 Comments 0 Shares 23 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In