Så har man prøvet det med. Et jordskælv ud for Stevns af styrke 3,9 skubbede til vores hus i eftermiddags ca. 16.15. Vi mærkede det begge to. Det var som om, et mægtigt lufttryk skubbede til huset. Der var ikke nogen lyd, bare sådan et puf. Jeg var rundt og kigge, men der var ikke noget usædvanligt at se. Har I andre mærket noget?

Jeg har ikke noget foto at vise
Så har man prøvet det med. Et jordskælv ud for Stevns af styrke 3,9 skubbede til vores hus i eftermiddags ca. 16.15. Vi mærkede det begge to. Det var som om, et mægtigt lufttryk skubbede til huset. Der var ikke nogen lyd, bare sådan et puf. Jeg var rundt og kigge, men der var ikke noget usædvanligt at se. Har I andre mærket noget? Jeg har ikke noget foto at vise 😉
0 Kommentarer 0 Delinger 22 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind