Hvis man har oplevet jordskælv i Tyrkiet, er det rystende at opleve det også på Frederiksberg/Kbh, for kroppen reagerer instinktivt. Desværre.
Hvis man har oplevet jordskælv i Tyrkiet, er det rystende at opleve det også på Frederiksberg/Kbh, for kroppen reagerer instinktivt. Desværre.
Sad
2
0 Comments 0 Shares 260 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In